Asseco umożliwia dostęp do wyników badań przez smartfona
Tagi: | Asseco |
Niemal połowa mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej deklaruje, że korzysta lub zamierza używać aplikacji zdrowotnych na urządzeniach mobilnych. Chce to wykorzystać Asseco, które informuje o nowej usłudze. Nietypowej, bo skierowanej nie do segmentu B2B, ale do indywidualnych odbiorców.
- Chodzi o aplikację "Informacje Medyczne", umożliwiającą zarządzanie informacjami udostępnianymi przez jednostki medyczne i korzystanie z nich za pośrednictwem smartfonów (między innymi dostęp do wyników badań, które dotychczas były gromadzone tylko w jednostce służby zdrowia). Asseco podkreśla, że podąża za obowiązującymi trendami w służbie zdrowia - informuje "Rzeczpospolita" i cytuje Krzysztofa Groyeckiego, wiceprezesa Asseco Poland: - Wśród nich niewątpliwie dominujący jest kierunek zmian, który stawia pacjenta w centrum uwagi. To on jest właścicielem danych medycznych i bardzo często głównym „nośnikiem” informacji o swoim zdrowiu. Dlatego też bardzo ważne jest, aby zarówno pacjent, jak i jednostki medyczne posiadały narzędzia upraszczające wzajemną wymianę informacji – podkreśla Krzysztof Groyecki, wiceprezes Asseco Poland. Spółka podkreśla, że produkt jest rozwijany i np. niedługo dojdzie możliwość zdalnego zamówienia recepty czy otrzymania komunikatu bezpośrednio od lekarza prowadzącego.
Przeczytaj także: "Świadomy jak pacjent z apką w telefonie" i "Złamią monopol Kamsoftu i Asseco".
Zachęcamy do polubienia profilu "Menedżera Zdrowia" na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania konta na Twitterze: www.twitter.com/MenedzerZdrowia.
Przeczytaj także: "Świadomy jak pacjent z apką w telefonie" i "Złamią monopol Kamsoftu i Asseco".
Zachęcamy do polubienia profilu "Menedżera Zdrowia" na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania konta na Twitterze: www.twitter.com/MenedzerZdrowia.