Klient internetowej apteki wydaje średnio 138 złotych podczas jednej wizyty
Redaktor: Krystian Lurka
Data: 27.08.2015
Źródło: KL, Gemius dla e-Commerce Polska
Powstał raport o polskim rynku e-commerce. Są w nim informacje o tym, jakimi klientami w internetowych aptekach są Polacy.
Badania przygotowała firma "Gemius" dla "e-Commerce Polska".
Na podstawie raportu można stwierdzić, że średnia wartość zamówienia w aptece internetowej to 138 złotych, a podczas wizyty w e-aptekach klient spędza około siedmiu minut. Z kolei uśredniona cena kupowanego farmaceutyku to niecałe 23 zł. A to oznacza, że kupujący najczęściej decydują się na sześć lub siedem produktów podczas jednej wizyty na stronie internetowej.
Z raportu wynika również, że dwie trzecie klientów odwiedzających apteki w sieci, nie kończy zamówienia i "porzuca" koszyk.
Na podstawie raportu można stwierdzić, że średnia wartość zamówienia w aptece internetowej to 138 złotych, a podczas wizyty w e-aptekach klient spędza około siedmiu minut. Z kolei uśredniona cena kupowanego farmaceutyku to niecałe 23 zł. A to oznacza, że kupujący najczęściej decydują się na sześć lub siedem produktów podczas jednej wizyty na stronie internetowej.
Z raportu wynika również, że dwie trzecie klientów odwiedzających apteki w sieci, nie kończy zamówienia i "porzuca" koszyk.