eISSN: 2449-9382
ISSN: 1730-2935
Menedżer Zdrowia
Bieżący numer Archiwum O czasopiśmie Bazy indeksacyjne Prenumerata Kontakt Zasady publikacji prac
7/2007
 
Poleć ten artykuł:
Udostępnij:
streszczenie artykułu:

Jakość to pieniądz

Jacek Szczęsny

Data publikacji online: 2007/10/08
Pełna treść artykułu Pobierz cytowanie
 
Przypominamy, że konkurencja blisko 12 tys. prywatnych placówek medycznych (w tym 69 szpitali), działających w Polsce, wymusza na właścicielach konieczność stałego monitorowania i podnoszenia jakości obsługi pacjentów. Jak wykazali w książce Karen Eland i Keith Bailey, dwoje amerykańskich analityków rynku obsługi klienta, pacjenci są gotowi zapłacić nawet 10 proc. więcej za usługę medyczną, gdy towarzyszy jej lepsza obsługa. Dlatego warto, aby nzoz-y zaczęły korzystać z usług firm zajmujących się szkoleniami (a także szczegółowymi analizami zachowania personelu firm medycznych, w końcowym efekcie budującego opinię o klinice).
POLECAMY
CZASOPISMA
Kurier Medyczny
© 2024 Termedia Sp. z o.o.
Developed by Bentus.