Biofilm Wounds: key regulators in wound inflammation
Wykładowca
prof. Gregory Schultz
18:35
- 19:30
Sesja Q&A
FAQ
Przedstawicieli medycznych chcących zarejestrować uczestników prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta: kontakt@termedia.pl
1/ Jak się zarejestrować – uczestnik indywidualny
Do rejestracji wymagane jest konto użytkownika na portalu Termedia.pl. Jeżeli nie masz konta, zostanie ono utworzone podczas rejestracji. Jeżeli masz już konto, zaloguj się i wciśnij przycisk REJESTRACJA. Dane automatycznie się wypełnią, ale możesz jej poprawić.
Sprawdź czy email i telefon są aktualne. Tymi kanałami będziemy przesyłać przypomnienia odnośnie transmisji.
2/ Jak uzyskać fakturę za płatność ?
W formularzu rejestracyjnym należy podać pełne dane do wystawienia faktury. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo dokument na podany adres mailowy.
3/ Czy przyznawane są punkty edukacyjne za udział w e-konferencji ?
Tak.
4/ Czy wydawane są certyfikaty za udział w e-konferencji ? Tak, certyfikaty zostaną umieszczone w zakładce "TECZKA UCZESTNIKA" po zakończeniu konferencji.
5/ Jak uczestniczyć w wydarzeniu ?
Należy wejść na stronę www.termedia.pl, w zakładce Konferencje i webinary wybrać stronę wydarzenia i zalogować się na swoje konto.
6/ Czy materiały będą dostępne również po e-konferencji ? Dostęp do nagranych wykładów (dla osób, które wniosły stosowną opłatę), aktywowany będzie najwcześniej dwa dni po zakończeniu konferencji. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta pod adresem https://www.termedia.pl/Twoje-produkty Wydawca dokłada wszelkich starań aby zakres materiałów pokonferencyjnych był jak najszerszy. Niemniej jednak, (przykładając szczególną wagę dla poszanowania praw autorskich), w przypadku jeśli nie otrzymano zgody na pozostawienie nagranego wykładu w archiwum, materiał taki nie zostanie opublikowany w archiwum.
7/ Czy mogę zadać pytanie podczas wykładu ?
Tak, podczas każdego wykładu można zadać pytanie. Odpowiedzi będą udzielane podczas sesji Q&A.
8/ Informacje techniczne
Jeżeli webinar nie rozpoczął się o czasie, spróbuj odświeżyć okno przeglądarki.
Jeżeli widzisz obraz, ale nie słyszysz dźwięku, kliknij w player. Niektóre przeglądarki nie pozwalają na automatyczne włączeniu obrazu i głosu. Jeżeli nadal występuje problem z dźwiękiem, sprawdź czy na pewno głośniki w Twoim komputerze są włączone.
Jeżeli transmisja zanika/ jest przerywana lub obraz ma niską jakość, w pierwszej kolejności sprawdź szybkość swojego Internetu. Możesz to zrobić np. poprzez speedtest.pl. Aby webinar był odtwarzany poprawnie, powinieneś mieć minimum 2Mb/s. Klikając w koło zębate widoczne na playerze, możesz samodzielnie sterować jakością obrazu.
Player powinien działać na każdej używanej obecnie przeglądarce, my jednak rekomendujemy korzystanie z Chrome lub Firefox.
Jeśli przy pomocy naszych wskazówek nie udało Ci się wyeliminować problemu lub pojawiły się jakieś inne komplikacje z odtworzeniem transmisji, napisz do nas na adres pomoc@termedia.pl.
W przypadku problemów z logowaniem lub rejestracją, prosimy o:
kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-19.00, nr tel. 506 802 006 lub 500 068 362