FAQ
1/ Jak się zarejestrować – uczestnik indywidualny
Do rejestracji wymagane jest konto użytkownika na portalu Termedia.pl. Jeżeli nie masz konta, zostanie ono utworzone podczas rejestracji. Jeżeli masz już konto, zaloguj się i wciśnij przycisk REJESTRACJA. Dane automatycznie się wypełnią, ale możesz je poprawić. Sprawdź, czy e-mail i telefon są aktualne. Tymi kanałami będziemy przesyłać przypomnienia odnośnie transmisji.
2/ Jak uczestniczyć w wydarzeniu?
Należy wejść na stronę www.termedia.pl, w zakładce Konferencje i webinary wybrać stronę wydarzenia i zalogować się na swoje konto.
3/ Czy mogę zadać pytanie podczas wykładu?
Tak, podczas każdego wykładu można zadać pytanie. Odpowiedzi będą udzielane podczas sesji Q&A.
4/ Informacje techniczne
W przypadku problemów z logowaniem lub rejestracją, prosimy o:
Do rejestracji wymagane jest konto użytkownika na portalu Termedia.pl. Jeżeli nie masz konta, zostanie ono utworzone podczas rejestracji. Jeżeli masz już konto, zaloguj się i wciśnij przycisk REJESTRACJA. Dane automatycznie się wypełnią, ale możesz je poprawić. Sprawdź, czy e-mail i telefon są aktualne. Tymi kanałami będziemy przesyłać przypomnienia odnośnie transmisji.
2/ Jak uczestniczyć w wydarzeniu?
Należy wejść na stronę www.termedia.pl, w zakładce Konferencje i webinary wybrać stronę wydarzenia i zalogować się na swoje konto.
3/ Czy mogę zadać pytanie podczas wykładu?
Tak, podczas każdego wykładu można zadać pytanie. Odpowiedzi będą udzielane podczas sesji Q&A.
4/ Informacje techniczne
- Jeżeli transmisja nie rozpoczęła się o czasie, spróbuj odświeżyć okno przeglądarki.
- Jeżeli widzisz obraz, ale nie słyszysz dźwięku, kliknij player. Niektóre przeglądarki nie pozwalają na automatyczne włączeniu obrazu i głosu. Jeżeli nadal występuje problem z dźwiękiem, sprawdź, czy na pewno głośniki w Twoim komputerze są włączone.
- Jeżeli transmisja zanika/ jest przerywana lub obraz ma niską jakość, w pierwszej kolejności sprawdź szybkość swojego Internetu. Możesz to zrobić np. poprzez speedtest.pl. Aby webinar był odtwarzany poprawnie, powinieneś mieć minimum 2Mb/s. Klikając w koło zębate widoczne na playerze, możesz samodzielnie sterować jakością obrazu.
- Player powinien działać na każdej używanej obecnie przeglądarce, my jednak rekomendujemy korzystanie z Chrome lub Firefox.
W przypadku problemów z logowaniem lub rejestracją, prosimy o:
- kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, pod numerem 506 802 006
- kontakt mailowy pod adresem kontakt@termedia.pl