Przedstawicieli medycznych chcących zarejestrować uczestników prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta: szkolenia@termedia.pl
1/ Jak się zarejestrować – uczestnik indywidualny
Do rejestracji wymagane jest konto użytkownika na portalu Termedia.pl. Jeżeli nie masz konta, zostanie ono utworzone podczas rejestracji. Jeżeli masz już konto, zaloguj się i wciśnij przycisk REJESTRACJA. Dane automatycznie się wypełnią, ale możesz jej poprawić.
Sprawdź czy email i telefon są aktualne. Tymi kanałami będziemy przesyłać przypomnienia odnośnie transmisji.
2/ Co jeżeli byłam/em zarejestrowany zarejestrowana/y na konferencję stacjonarną? Czy muszę zarejestrować się na e-konferencje ?
Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta
3/ Jak uzyskać fakturę za płatność ?
W formularzu rejestracyjnym należy podać pełne dane do wystawienia faktury. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo dokument na podany adres mailowy.
4/ Czy przyznawane są punkty edukacyjne za udział w e-konferencji ?
Tak.
5/ Czy wydawane są certyfikaty za udział w e-konferencji ?Tak, certyfikaty zostaną umieszczone w zakładce "TECZKA UCZESTNIKA" po zakończeniu konferencji.
6/ Jak uczestniczyć w wydarzeniu ?
Należy wejść na stronę
www.termedia.pl, w zakładce Konferencje i webinary wybrać stronę wydarzenia i zalogować się na swoje konto.
7/ Czy materiały będą dostępne również po e-konferencji ?Dostęp do nagranych wykładów (dla osób, które wniosły stosowną opłatę), aktywowany będzie najwcześniej dwa dni po zakończeniu konferencji. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta pod adresem
https://www.termedia.pl/Twoje-produkty Wydawca dokłada wszelkich starań aby zakres materiałów pokonferencyjnych był jak najszerszy. Niemniej jednak, (przykładając szczególną wagę dla poszanowania praw autorskich), w przypadku jeśli nie otrzymano zgody na pozostawienie nagranego wykładu w archiwum, materiał taki nie zostanie opublikowany w archiwum.
8/ Czy mogę zadać pytanie podczas wykładu ?
Tak, podczas każdego wykładu można zadać pytanie. Odpowiedzi będą udzielane podczas sesji Q&A.
9/ Informacje techniczne
- Jeżeli webinar nie rozpoczął się o czasie, spróbuj odświeżyć okno przeglądarki.
- Jeżeli widzisz obraz, ale nie słyszysz dźwięku, kliknij w player. Niektóre przeglądarki nie pozwalają na automatyczne włączeniu obrazu i głosu. Jeżeli nadal występuje problem z dźwiękiem, sprawdź czy na pewno głośniki w Twoim komputerze są włączone.
- Jeżeli transmisja zanika/ jest przerywana lub obraz ma niską jakość, w pierwszej kolejności sprawdź szybkość swojego Internetu. Możesz to zrobić np. poprzez speedtest.pl. Aby webinar był odtwarzany poprawnie, powinieneś mieć minimum 2Mb/s. Klikając w koło zębate widoczne na playerze, możesz samodzielnie sterować jakością obrazu.
- Player powinien działać na każdej używanej obecnie przeglądarce, my jednak rekomendujemy korzystanie z Chrome lub Firefox.
Jeśli przy pomocy naszych wskazówek nie udało Ci się wyeliminować problemu lub pojawiły się jakieś inne komplikacje z odtworzeniem transmisji, napisz do nas na adres pomoc@termedia.pl.
W przypadku problemów z logowaniem lub rejestracją, prosimy o:
- kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-19.00, nr tel. 506 802 006 lub 500 068 362
- kontakt mailowy pod adresem szkolenia@termedia.pl
Jednocześnie przypominamy, iż osoby wykupujące pakiet premium mają możliwość oglądania materiałów w archiwum VOD