1/ Jak się zarejestrować –
uczestnik indywidualny
Do rejestracji wymagane jest konto użytkownika na portalu Termedia.pl. Jeżeli
nie masz konta, zostanie ono utworzone podczas rejestracji. Jeżeli masz już
konto, zaloguj się i wciśnij przycisk REJESTRACJA. Dane automatycznie się
wypełnią, ale możesz jej poprawić.
UWAGA: Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc oraz zapewnienie właściwych
warunków logistycznych, organizator zastrzega sobie możliwość odmowy potwierdzenia
uczestnictwa. Odmowa lub brak potwierdzenia jest równoznaczna z brakiem
możliwości uczestnictwa. Sprawdź, czy email i telefon są aktualne. Tymi kanałami
będziemy przesyłać przypomnienia odnośnie do transmisji.
2/ Jak uczestniczyć w wydarzeniu ?
Należy wejść na stronę www.termedia.pl,
w zakładce Konferencje i webinary wybrać stronę wydarzenia i zalogować się na
swoje konto.
UWAGA: Odmowa lub brak potwierdzenia jest równoznaczna z brakiem
możliwości uczestnictwa.
3/ Czy materiały będą dostępne również po konferencji ?
Dostęp do nagranych paneli dyskusyjnych aktywowany będzie
najwcześniej dwa dni po zakończeniu konferencji.
Wydawca dokłada wszelkich starań, aby zakres materiałów pokonferencyjnych był
jak najszerszy. Niemniej jednak (przykładając szczególną wagę dla
poszanowania praw autorskich), w przypadku, jeśli nie otrzymano zgody na
pozostawienie nagranego wykładu w archiwum, materiał taki nie zostanie
opublikowany.
4/ Informacje techniczne
Jeśli przy pomocy naszych
wskazówek nie udało Ci się wyeliminować problemu lub pojawiły się jakieś inne
komplikacje z odtworzeniem transmisji, napisz do nas na adres pomoc@termedia.pl.
W przypadku problemów z logowaniem lub rejestracją, prosimy o: