Piątek, 14 kwietnia |
|
POWITANIE
Prowadzący
|
14:00
– 15:10
|
SESJA 1
DEPRESJA |
14:00
– 14:20
|
Profilowanie doboru leków w depresji - kliniczne, czy biologiczne?
|
14:20
– 14:40
|
Cukrzyca, depresja i lęk
Wykładowcy
lek. Karolina Olas-Dróżdż |
14:40
– 15:00
|
Dylematy diagnostyczne dotyczące zaburzeń afektywnych w psychiatrii wieku rozwojowego
Wykładowcy
lek. Aleksander Nowakowski |
15:00
– 15:10
|
Q&A
|
15:10
– 16:20
|
SESJA 2
SCHIZOFRENIA I ZABURZENIA DWUBIEGUNOWE |
15:10
– 15:30
|
Schizofrenia: znane problemy nowe możliwości
|
15:30
– 15:50
|
Zaburzenie afektywne dwubiegunowe i zaburzenie osobowości typu borderline – razem czy osobno?
Wykładowcy
|
15:50
– 16:10
|
Poradnictwo genetyczne w psychiatrii
Wykładowcy
lek. Przemysław Zakowicz |
16:10
– 16:20
|
Q&A
|
16:20
– 16:30
|
PRZERWA – BLOK REKLAMOWY
|
16:30
– 17:40
|
SESJA 3
FARMAKOTERAPIA |
16:30
– 16:50
|
Zaburzenia psychotyczne w depresji
|
16:50
– 17:10
|
Psychobiotyki: fikcja czy realna perspektywa leczenia zaburzeń psychicznych?
Wykładowcy
lek. Krzysztof Kowalski |
17:10
– 17:30
|
Trzy złożone przypadki kliniczne: jak wybierać lek przeciwdepresyjny?
Wykładowca
|
17:30
– 17:40
|
Q&A
|
Sobota, 15 kwietnia |
10:00
– 11:10
|
SESJA 4
WSPÓŁCZESNE PROBLEMY PSYCHIATRII |
10:00
– 10:20
|
Leczenie zaburzeń osobowości
|
10:20
– 10:40
|
Cyfrowe markery w monitorowaniu zaburzenia dwubiegunowego
Wykładowcy
|
10:40
– 11:00
|
Zanurzeni w cyfrowym świecie: praktyczne przykłady jak technologia uzupełnia luki w systemie opieki nad zdrowiem psychicznym
Wykładowcy
|
11:00
– 11:10
|
Q&A
|
11:10
– 12:20
|
SESJA 5
AKADEMIA ZDROWIA PSYCHICZNEGO HARMONIA SESJA POD PATRONATEM |
11:10
– 11:30
|
Kwestionariusz Identyfikacji i Dysforii Płciowej u Młodzieży i Dorosłych - pierwsza polska adaptacja narzędzia
|
11:30
– 11:50
|
Bezpieczna farmakoterapia depresji i lęku u kobiet w ciąży
Wykładowcy
|
11:50
– 12:10
|
Jak pomóc pacjentce z zaburzeniem borderline ze współistniejącym zaburzeniem depresyjno-lękowym
Wykładowca
|
12:10
– 12:20
|
Q&A
|
12:20
– 12:30
|
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
Prowadzący
|