eISSN: 2449-9382
ISSN: 1730-2935
Menedżer Zdrowia
Bieżący numer Archiwum O czasopiśmie Bazy indeksacyjne Prenumerata Kontakt Zasady publikacji prac
4-5/2017
 
Poleć ten artykuł:
Udostępnij:
streszczenie artykułu:

Marketing medyczny po polskiemu

Anna Białk-Wolf
,
Mariusz Arent

Data publikacji online: 2017/06/27
Pełna treść artykułu Pobierz cytowanie
 
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej (IBiRTM) na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej, która w 2017 r. rozpoczęła program promocji polskich placówek medycznych na rynkach: rosyjskim, ukraińskim, norweskim, amerykańskim oraz arabskim, wynika, że czymś innym jest potencjał polskiej turystyki medycznej, a czymś innym realne przygotowanie placówek do obsługi pacjentów zagranicznych. Poniższy artykuł prezentuje wyniki i wnioski z przeprowadzonych badań.
POLECAMY
CZASOPISMA
Kurier Medyczny
© 2024 Termedia Sp. z o.o.
Developed by Bentus.