eISSN: 2449-9382
ISSN: 1730-2935
Menedżer Zdrowia
Bieżący numer Archiwum O czasopiśmie Bazy indeksacyjne Prenumerata Kontakt Zasady publikacji prac
5/2009
 
Poleć ten artykuł:
Udostępnij:
streszczenie artykułu:

Paragraf trzynasty

Agnieszka Mielczarek
,
Marek Świerczyński

Data publikacji online: 2009/06/24
Pełna treść artykułu Pobierz cytowanie
 
Nowe przepisy dotyczące reklamy produktów leczniczych ograniczyły liczbę wizyt przedstawicieli firm farmaceutycznych u lekarzy, zwłaszcza w szpitalach. Nieprecyzyjne brzmienie słynnego paragrafu trzynastego rozporządzenia w sprawie reklamy leków spowodowało wiele wątpliwości interpretacyjnych, które przekładają się na różne stosowanie tej regulacji w praktyce. Choć sam przepis ma dosyć wąski zakres zastosowania (dotyczy ograniczenia wizyt w sprawie reklamy leków w miejscach udzielania świadczeń zdrowotnych), w skrajnych przypadkach dyrektorzy szpitali zakazują wszelkich spotkań także wtedy, gdy nie są poświęcone reklamie leków.
Przedstawiamy nowe formy kontaktów przedstawicieli medycznych z lekarzami.
POLECAMY
CZASOPISMA
Kurier Medyczny
© 2024 Termedia Sp. z o.o.
Developed by Bentus.