eISSN: 2449-9382
ISSN: 1730-2935
Menedżer Zdrowia
Bieżący numer Archiwum O czasopiśmie Bazy indeksacyjne Prenumerata Kontakt Zasady publikacji prac
8/2005
 
Poleć ten artykuł:
Udostępnij:
streszczenie artykułu:

Rodzina ISO

Krystian Oleszczyk

Data publikacji online: 2005/11/10
Pełna treść artykułu Pobierz cytowanie
 
Dbałość o zapewnienie jakości świadczeń leczniczych realizowanych w GCR Repty ma ponad 10-letnią historię. W 1994 r. wprowadzono pierwszą wersję ankiety badającej poziom satysfakcji chorych. Pokonaliśmy barierę lęku przed oceną konsumentów naszej pracy. Taki był początek. Wstępne wyniki analiz badań ankietowych zaprezentowaliśmy na Pierwszej Ogólnopolskiej Konferencji Jakość w Opiece Zdrowotnej zorganizowanej wiosną 1996 r. przez Centrum Monitorowaniu Jakości w Ochronie Zdrowia w Krakowie (CMJ). W tym samym roku w szpitalu utworzono stanowisko koordynatora programu ciągłej poprawy jakości (obecnie: koordynator ds. jakości usług medycznych).
POLECAMY
CZASOPISMA
Kurier Medyczny
© 2024 Termedia Sp. z o.o.
Developed by Bentus.