Top Medical Trends 2022 – patroni medialni
Redaktor: Krzysztof Zielonka
Data: 10.02.2022
Tagi: | TMT22, patronat medialny |
Top Medical Trends 2022 może się pochwalić nie tylko bogatym i nabierającym właśnie ostatecznego kształtu programem, ale także stale rosnącym gronem patronów medialnych wydarzenia. Dzięki temu możemy poszerzyć krąg osób, które dowiedzą się o szczegółach tegorocznego kongresu – dlatego, korzystając z okazji, gorąco im dziękujemy!
Wśród obecnych patronów medialnych szesnastej edycji Top Medical Trends, odbywającej się od 25 do 27 marca w Poznaniu, znajdują się stacje telewizyjne i radiowe, czasopisma oraz serwisy internetowe:
• TVP3 Poznań, czyli ośrodek regionalny TVP, którego historia sięga 1 maja 1957 r., kiedy to powstał pierwszy program stacji. Od 1994 r. nadaje jako całodzienny kanał regionalny. Głównym programem informacyjnym „Poznańskiej Trójki” jest „Teleskop”, ale stacja jest znana również z wielu innych programów, między innymi „Magazynu targowego”, „Ukrytych skarbów” czy „Pociągu do Wielkopolski”.
• Radio Poznań (dawniej Radio Merkury) – pierwsza poznańska stacja radiowa, jej korzenie sięgają aż 1927 roku. Stacja może pochwalić się pierwszą polską transmisją radiową zarówno mszy, jak i meczu piłkarskiego (obie transmisje zrealizowane jeszcze w latach dwudziestych ubiegłego wieku), a obecnie to nowoczesna rozgłośnia nadająca trzy osobne programy, naziemnie i przez internet.
• Pacjent i Lekarz – platforma edukacyjna, która powstała z myślą o pacjentach oraz ich rodzinach. Nadrzędnym celem serwisu jest edukacja pacjenta oraz wspieranie go na każdym etapie choroby, stąd też propagowanie działań mających na celu poprawę stanu zdrowia społeczeństwa i postaw prozdrowotnych. Twórcy serwisu współpracują również z organizacjami zrzeszającymi pacjentów oraz ekspertami w zakresie opieki zdrowotnej. Swoje działania prowadzą poprzez stronę internetową, a także profile na Facebooku oraz Instagramie.
Patronami medialnymi Top Medical Trends 2022 zostały również czasopisma medyczne wydawane przez Wydawnictwo Termedia:
• „Menedżer Zdrowia” – profesjonalne pismo branżowe o charakterze business to business, skierowane do szerokiego grona menedżerów związanych z rynkiem medycznym. Czasopismo dostarcza informacji z zakresu zarządzania publiczną i prywatną służbą zdrowia, zaopatrzenia szpitali i centrów medycznych, sposobów inwestowania oraz pozyskiwania funduszy w sektorze usług medycznych.
• „Kurier Medyczny”, który jest czasopismem edukacyjno-informacyjnym dla środowiska lekarskiego. W każdym wydaniu publikuje rozszerzone artykuły na wybrane tematycznie zagadnienia medyczne. Artykuły zawierają komentarze i opinie lekarzy specjalistów, menedżerów i decydentów w ochronie zdrowia, a niezależni dziennikarze relacjonują najważniejsze wydarzenia branżowe.
• „Lekarz POZ/General Practitioner” – dwumiesięcznik skierowany do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, internistów i pediatrów. Na łamach czasopisma ukazują się aktualne wytyczne postępowania w diagnostyce i terapii wybranych chorób wraz z komentarzami, opisy przypadków, artykuły dotyczące najczęstszych problemów w codziennej pracy lekarza POZ oraz wywiady z ekspertami.
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy wszystkim patronom kongresu, a Państwa zapraszamy do zapoznania się z programem Top Medical Trends 2022 i do rejestracji!
• TVP3 Poznań, czyli ośrodek regionalny TVP, którego historia sięga 1 maja 1957 r., kiedy to powstał pierwszy program stacji. Od 1994 r. nadaje jako całodzienny kanał regionalny. Głównym programem informacyjnym „Poznańskiej Trójki” jest „Teleskop”, ale stacja jest znana również z wielu innych programów, między innymi „Magazynu targowego”, „Ukrytych skarbów” czy „Pociągu do Wielkopolski”.
• Radio Poznań (dawniej Radio Merkury) – pierwsza poznańska stacja radiowa, jej korzenie sięgają aż 1927 roku. Stacja może pochwalić się pierwszą polską transmisją radiową zarówno mszy, jak i meczu piłkarskiego (obie transmisje zrealizowane jeszcze w latach dwudziestych ubiegłego wieku), a obecnie to nowoczesna rozgłośnia nadająca trzy osobne programy, naziemnie i przez internet.
• Pacjent i Lekarz – platforma edukacyjna, która powstała z myślą o pacjentach oraz ich rodzinach. Nadrzędnym celem serwisu jest edukacja pacjenta oraz wspieranie go na każdym etapie choroby, stąd też propagowanie działań mających na celu poprawę stanu zdrowia społeczeństwa i postaw prozdrowotnych. Twórcy serwisu współpracują również z organizacjami zrzeszającymi pacjentów oraz ekspertami w zakresie opieki zdrowotnej. Swoje działania prowadzą poprzez stronę internetową, a także profile na Facebooku oraz Instagramie.
Patronami medialnymi Top Medical Trends 2022 zostały również czasopisma medyczne wydawane przez Wydawnictwo Termedia:
• „Menedżer Zdrowia” – profesjonalne pismo branżowe o charakterze business to business, skierowane do szerokiego grona menedżerów związanych z rynkiem medycznym. Czasopismo dostarcza informacji z zakresu zarządzania publiczną i prywatną służbą zdrowia, zaopatrzenia szpitali i centrów medycznych, sposobów inwestowania oraz pozyskiwania funduszy w sektorze usług medycznych.
• „Kurier Medyczny”, który jest czasopismem edukacyjno-informacyjnym dla środowiska lekarskiego. W każdym wydaniu publikuje rozszerzone artykuły na wybrane tematycznie zagadnienia medyczne. Artykuły zawierają komentarze i opinie lekarzy specjalistów, menedżerów i decydentów w ochronie zdrowia, a niezależni dziennikarze relacjonują najważniejsze wydarzenia branżowe.
• „Lekarz POZ/General Practitioner” – dwumiesięcznik skierowany do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, internistów i pediatrów. Na łamach czasopisma ukazują się aktualne wytyczne postępowania w diagnostyce i terapii wybranych chorób wraz z komentarzami, opisy przypadków, artykuły dotyczące najczęstszych problemów w codziennej pracy lekarza POZ oraz wywiady z ekspertami.
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy wszystkim patronom kongresu, a Państwa zapraszamy do zapoznania się z programem Top Medical Trends 2022 i do rejestracji!
STRONA KONGRESU |