Gabinet. Przychodnia. Szpital - Aspekty zarządzania, wizerunku i komunikacji
Autor: Iwona Wiatr
Data: 05.08.2015
Działy:
Polecamy
Aktualności
Uczestnikom VI Forum Marketingu, Komunikacji i PR w Ochronie Zdrowia przekażemy praktyczną wiedzę oraz porady, dzięki którym każdy szpital, klinika, przychodnia i gabinet lekarski będą mogły świadomie kształtować jakość obsługi klienta, zręcznie budować pozycję konkurencyjną i wzmacniać mechanizmy zarządzania. Dziś wiele placówek nie wykorzystuje w pełni swojego potencjału. Wielkie i pozytywne zmiany nic nie kosztują, wymagają jedynie pomysłów, wiedzy i zaangażowania.
Podczas dwóch dni Forum nasi eksperci zaprezentują, jak zbudować nową jakość w komunikacji i zarządzaniu. Oprócz wykładów przygotowaliśmy praktyczne warsztaty w małych grupach. Wśród najważniejszych tematów znalazły się m.in.: komunikacja wewnętrzna, edukacja zdrowotna (health literacy), badania satysfakcji pacjenta, eventy medyczne, przywództwo i zarządzanie, aspekty prawne komunikacji, cash flow, social media, marketing gabinetów lekarskich, motywowanie personelu medycznego.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie konferencji.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie konferencji.