"Wyrolluj raka" ze Scotch-Brite i Fundacją Rak’n’roll

Udostępnij:
W październiku, który jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi, rozpoczyna się wspólna akcja Fundacji Rak’n’roll i marki Scotch-Brite - projekt „Wyrolluj Raka!” promuje regularne badanie piersi.
Pod natłokiem codziennych obowiązków kobiety bardzo często zapominają o sobie i swoim zdrowiu. Co roku w Polsce notuje się około 12 tysięcy nowych przypadków zachorowań na raka piersi. Walkę z rakiem codziennie przegrywa kilkanaście Polek.

- Największą przeszkodą w walce z rakiem piersi jest jego późna wykrywalność, dlatego tak istotna jest profilaktyka – mówi Jacek Maciejewski, prezes Fundacji Rak’n’roll.- Wspólnie z marką Scotch-Brite chcemy przypominać kobietom, że tak prosta czynność jak regularne samobadanie, może uratować im życie.

Kontrola piersi daje szansę na wczesne wykrycie nowotworu, dlatego organizatorzy akcji „Wyrolluj raka!” chcą przekonać kobiety do regularnych badań, które mogą wykonywać same. Jednym z elementów kampanii jest praktyczna instrukcja badania piersi, umieszczona na rolkach czyszczących Scotch-Brite. Osiem prostych kroków przybliży kobietom metody samodzielnego badania piersi i zmotywuje je do działania.

- Kobiety troszczą się o rodzinę, swoich najbliższych, dom ale często zapominają zatroszczyć się o własne zdrowie. Mamy nadzieję, że dzięki akcji „Wyrolluj Raka!” i naszym rolkom zwrócimy kobietom uwagę, że w wirze rutynowych zajęć powinny znaleźć czas dla siebie i zadbać o swoje zdrowie –mówi Agnieszka Szurała z działu Home Care w firmie 3M Poland, producenta rolek czyszczących Scotch-Brite.

Rolki Scotch-Brite z praktyczną instrukcją samobadania piersi będą dostępne w sieciach drogerii Rossmann, kanale tradycyjnym oraz w specjalnie oznakowanych standach w sieciach Real, Makro, Selgros.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.