Actavis wchodzi na rynek dermokosmetyków w Polsce
Redaktor: Aleksandra Lang
Data: 05.07.2012
Źródło: MSL Warsaw, AL
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
Actavis dołączył do graczy na polskim rynku dermokosmetyków. Firma wprowadziła na polski rynek swoją flagową linię dermokosmetyków Decubal, które zdobywają znaczące udziały na wielu rynkach europejskich.
Decubal to seria kosmetyków do skóry suchej i bardzo suchej. W Polsce dostępnych jest 11 kosmetyków z linii, w tym trzy opracowane specjalnie do pielęgnacji skóry atopowej. Marka ma charakter rodzinny – kosmetyki powstały z myślą potrzebach osób w każdym wieku, zarówno kobiet jak i mężczyzn.
Produkty wchodzące w skład linii opracowane zostały przez islandzkie laboratorium Actavis zgodnie z najwyższymi standardami farmaceutycznymi w ścisłej współpracy z niezależnymi dermatologami
i poddane długoterminowym testom klinicznym. Kosmetyki nie zawierają substancji zapachowych ani konserwantów.
Oprócz udokumentowanej skuteczności, marka ma przeciągać klientów aptek poszukujących produktów do pielęgnacji suchej skóry przystępnymi cenami. Każdy z produktów z serii kosztuje od 20 do 30 zł, co czyni je bardzo atrakcyjnymi na aptecznej półce z demokosmetykami.
Mamy ambicję, żeby Decubal stał się liderem na polskim rynku dermokosmetyków – mówi Izabela Zimmermann, Prezes Actavis Polska - W najbliższych latach, oprócz sprzedaży generycznych leków Rx, chcemy dynamicznie rozwijać sprzedaż produktów OTC. Wprowadzenie marki Decubal na polski rynek jest istotnym elementem realizacji tej strategii.
Dermokosmetyki Decubal od 30 lat dostępne są w krajach skandynawskich, gdzie zdobyły pozycję liderów w swoim segmencie. Marka obecna jest również na wielu innych rynkach europejskich m.in. w Portugalii, Rumunii, Bułgarii, krajach bałtyckich, a teraz również w Polsce.
Linia Decubal dostępna jest wyłącznie w aptekach, a jej dystrybucją w Polsce zajmuje się firma Biovena Pharma.
Produkty wchodzące w skład linii opracowane zostały przez islandzkie laboratorium Actavis zgodnie z najwyższymi standardami farmaceutycznymi w ścisłej współpracy z niezależnymi dermatologami
i poddane długoterminowym testom klinicznym. Kosmetyki nie zawierają substancji zapachowych ani konserwantów.
Oprócz udokumentowanej skuteczności, marka ma przeciągać klientów aptek poszukujących produktów do pielęgnacji suchej skóry przystępnymi cenami. Każdy z produktów z serii kosztuje od 20 do 30 zł, co czyni je bardzo atrakcyjnymi na aptecznej półce z demokosmetykami.
Mamy ambicję, żeby Decubal stał się liderem na polskim rynku dermokosmetyków – mówi Izabela Zimmermann, Prezes Actavis Polska - W najbliższych latach, oprócz sprzedaży generycznych leków Rx, chcemy dynamicznie rozwijać sprzedaż produktów OTC. Wprowadzenie marki Decubal na polski rynek jest istotnym elementem realizacji tej strategii.
Dermokosmetyki Decubal od 30 lat dostępne są w krajach skandynawskich, gdzie zdobyły pozycję liderów w swoim segmencie. Marka obecna jest również na wielu innych rynkach europejskich m.in. w Portugalii, Rumunii, Bułgarii, krajach bałtyckich, a teraz również w Polsce.
Linia Decubal dostępna jest wyłącznie w aptekach, a jej dystrybucją w Polsce zajmuje się firma Biovena Pharma.