Aflofarm Farmacja Polska wydała o 40 procent więcej na reklamę
Redaktor: Krystian Lurka
Data: 23.09.2015
Źródło: KL, Wirtualnemedia.pl
Tagi: | Aflofarm Farmacja Polska, Aflofarm, farmacja, reklama, KL |
Firma od stycznia do sierpnia bieżącego roku na reklamy w mediach pozainternetowych przeznaczył 1,18 miliarda złotych. To o 39,7 procent więcej niż rok wcześniej.
Aflofarm Farmacja Polska, który jest niezmiennie największym reklamodawcą na polskim rynku, zwiększył nakłady reklamowe w mediach pozainternetowych o blisko 40 procent. Tak wynika z danych Kantar Media opracowanych dla portalu "Wirtualnemedia.pl".
Od stycznia do sierpnia 2014 roku firma wydała 843 546 145 złotych. Z kolei od stycznia do sierpnia bieżącego roku było to 1 178 502 053 złotych.
Od stycznia do sierpnia 2014 roku firma wydała 843 546 145 złotych. Z kolei od stycznia do sierpnia bieżącego roku było to 1 178 502 053 złotych.