Avista Media w trosce o pacjentów Miedziowego Centrum Zdrowia
Redaktor: Agnieszka Katrynicz
Data: 14.07.2011
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
Krótszy czas oczekiwania na połączenie z rejestracją, telefoniczna informacja o zmianach związanych z wizytą pacjenta w placówce medycznej - to udogodnienia, jakie od lipca bieżącego roku mają pacjenci Miedziowego Centrum Zdrowia, jednego z największych ośrodków medycznych na terenie Dolnego Śląska. Usługę profesjonalnej telerejestracji świadczy spółka Avista Media.
Wychodząc naprzeciw potrzebom zarówno pacjentów, jak i pracowników placówek medycznych, coraz częściej sięga się po nowoczesne rozwiązania technologiczne. Szczególnie przydatne są one w rozbudowanych ośrodkach medycznych, takich jak Miedziowe Centrum Zdrowia, które posiada swoje placówki w Głogowie, Lubinie i Legnicy. Mając na uwadze wysoką jakość świadczonych usług oraz komfort pacjentów, Dyrekcja Miedziowego Centrum Zdrowia w Lubinie zdecydowała się podpisać umowę z firmą Avista Media na świadczenie usługi profesjonalnej telerejestracji.
– Wszyscy zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest organizacja czasu pracy, zwłaszcza w placówkach medycznych, gdzie w grę wchodzi ludzkie zdrowie, a nawet życie. Dla dobra pacjentów, ale i dla sprawnego funkcjonowania placówki warto powierzyć wspomniany zakres usług nowoczesnemu telecentrum wyspecjalizowanemu w zdalnej obsłudze klientów – mówi Marcin Luboń, prezes zarządu Avista Media.
Telerejestracja, realizowana przez spółkę Avista Media w ramach modelu business process outsourcing, daje pacjentom możliwość rejestracji wizyty w placówce medycznej za pośrednictwem połączenia telefonicznego. Na podstawie informacji zawartych w istniejącym systemie Miedziowego Centrum Zdrowia konsultant Avista Media wskazuje najbliższy możliwy termin wizyty. Tego typu rozwiązanie ułatwia dostęp do kompleksowych i aktualnych informacji na temat usług medycznych.
Infolinia, obsługiwana przez spółkę Avista Media, pozwala na przyjmowanie połączeń przychodzących jednocześnie z wielu numerów telefonów MCZ. Gwarantuje to odebranie niemal każdego telefonu oraz precyzyjne przekierowanie do poszczególnych przychodni. Dodatkowo telemarketerzy realizujący usługę oddzwaniają do pacjentów w momencie pojawienia się jakichkolwiek zmian związanych z ich wizytą w placówce.
– Inną cenną zaletą dla placówki medycznej jest możliwość korzystania ze sprawdzonego systemu, bez konieczności ponoszenia kosztów inwestycyjnych w rozwój własnej infrastruktury. Jednocześnie dyrekcja może na bieżąco kontrolować koszty usługi, a przede wszystkim optymalnie zarządzać czasem pracy personelu medycznego i pomocniczego – wyjaśnia Marcin Luboń. – Do tego dochodzi również zapewnienie właściwej ochrony informacji i danych osobowych pacjentów.
W celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa procesów realizowanych przez contact center w Avista Media obowiązują ścisłe procedury dotyczące ochrony zarówno obiektów, jak i systemów teleinformatycznych oraz gromadzonych i przetwarzanych danych osobowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi. Stanowi to pełną gwarancję komfortu zarówno dla pacjentów, jak i placówek medycznych.
– Wszyscy zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest organizacja czasu pracy, zwłaszcza w placówkach medycznych, gdzie w grę wchodzi ludzkie zdrowie, a nawet życie. Dla dobra pacjentów, ale i dla sprawnego funkcjonowania placówki warto powierzyć wspomniany zakres usług nowoczesnemu telecentrum wyspecjalizowanemu w zdalnej obsłudze klientów – mówi Marcin Luboń, prezes zarządu Avista Media.
Telerejestracja, realizowana przez spółkę Avista Media w ramach modelu business process outsourcing, daje pacjentom możliwość rejestracji wizyty w placówce medycznej za pośrednictwem połączenia telefonicznego. Na podstawie informacji zawartych w istniejącym systemie Miedziowego Centrum Zdrowia konsultant Avista Media wskazuje najbliższy możliwy termin wizyty. Tego typu rozwiązanie ułatwia dostęp do kompleksowych i aktualnych informacji na temat usług medycznych.
Infolinia, obsługiwana przez spółkę Avista Media, pozwala na przyjmowanie połączeń przychodzących jednocześnie z wielu numerów telefonów MCZ. Gwarantuje to odebranie niemal każdego telefonu oraz precyzyjne przekierowanie do poszczególnych przychodni. Dodatkowo telemarketerzy realizujący usługę oddzwaniają do pacjentów w momencie pojawienia się jakichkolwiek zmian związanych z ich wizytą w placówce.
– Inną cenną zaletą dla placówki medycznej jest możliwość korzystania ze sprawdzonego systemu, bez konieczności ponoszenia kosztów inwestycyjnych w rozwój własnej infrastruktury. Jednocześnie dyrekcja może na bieżąco kontrolować koszty usługi, a przede wszystkim optymalnie zarządzać czasem pracy personelu medycznego i pomocniczego – wyjaśnia Marcin Luboń. – Do tego dochodzi również zapewnienie właściwej ochrony informacji i danych osobowych pacjentów.
W celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa procesów realizowanych przez contact center w Avista Media obowiązują ścisłe procedury dotyczące ochrony zarówno obiektów, jak i systemów teleinformatycznych oraz gromadzonych i przetwarzanych danych osobowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi. Stanowi to pełną gwarancję komfortu zarówno dla pacjentów, jak i placówek medycznych.