BIOMED podbija nowe rynki

Udostępnij:
BIOMED-LUBLIN Wytwórnia Surowic i Szczepionek SA staje się światową marką. Rozwój zawdzięcza przede wszystkim nawiązaniu szerokich, zagranicznych kontaktów handlowych. Firma stawia głównie na odbiorców z Europy Wschodniej i Azji. Dostarcza preparaty m.in. na Białoruś, Ukrainę, Uzbekistan, Kirgistanu i Tadżykistanu. Ponadto, spółka zrealizowała pierwszą dostawę preparatu Distreptaza® na rynek mołdawski.
Do szerokiego grona partnerów handlowych spółki BIOMED-LUBLIN Wytwórnia Surowic i Szczepionek SA dołączyły firmy działające na terenie Mołdawii. Spółka sprzedaje tam preparat Distreptaza®. Jest to oryginalny produkt Wytwórni, który pomaga w leczeniu chorób „kobiecych”. Ponadto, spółka systematycznie realizuje dostawy preparatów produkowanych w lubelskiej fabryce do krajów Europy Wschodniej i Azji.

– Nawiązywanie kontaktów zagranicznych jest istotnym elementem polityki Biomedu. Chcemy, by preparaty produkowane w Lublinie były dostępne zarówno na rynku krajowym, jak i na rynkach zagranicznych. Obecnie naszą szczególną uwagę skupiamy na poszerzanie kanałów dystrybucji o nowe państwa Europy Środkowej, Wschodniej oraz rynki azjatyckie – wyjaśnia Waldemar Sierocki, prezes BIOMED-LUBLIN Wytwórnia Surowic i Szczepionek SA.

Rok 2011 jest dla lubelskiej Wytwórni Surowic i Szczepionek bardzo owocny. Prężnie rozwija się produkcja, pojawiają się nowe, zagraniczne rynki zbytu. Ponadto, spółka w końcu czerwca 2011 roku planuje debiut na rynku New Connect. W dniu 30 maja zakończona została emisja akcji spółki o wartości 35,5 mln zł. Akcje nowej emisji zostały objęte w ponad 95 proc. przez inwestorów instytucjonalnych.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.