Dla branży medycznej i farmacji spotkania biznesowe to podstawa
Redaktor: Aleksandra Lang
Data: 12.10.2012
Źródło: Masuria Hotel & SPA, Król Kazimierz Hotel & SPA, AL
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
Polska branża medyczna zorganizowała prawie 4000 tysiące spotkań i wydarzeń
o charakterze biznesowym w 2011 r. Stanowi to prawie 14% ogólnej liczby konferencji i jednocześnie jest to pięciokrotnie więcej niż trzy lata temu. Wygląda na to, że zalety bezpośredniego kontaktu zarówno z pracownikami, jak i klientami lub partnerami w branży medycznej są niezmiennie ważne.
o charakterze biznesowym w 2011 r. Stanowi to prawie 14% ogólnej liczby konferencji i jednocześnie jest to pięciokrotnie więcej niż trzy lata temu. Wygląda na to, że zalety bezpośredniego kontaktu zarówno z pracownikami, jak i klientami lub partnerami w branży medycznej są niezmiennie ważne.
Od 2009 r. widać wyraźną tendencję wzrostową w liczbie spotkań biznesowych organizowanych przez firmy. W 2011 roku zorganizowano ich ponad 27 tysięcy. To prawie siedmiokrotnie więcej niż trzy lata temu. Zatem pomimo dekoniunktury gospodarczej turystyka biznesowa prężnie się rozwija. Dotyczy to również branży medycznej, gdzie w ciągu trzech lat, liczba konferencji wzrosła pięciokrotnie. - To właśnie z branży medycznej otrzymujemy najwięcej zapytań i to ta branża, daje nam najwyraźniejszy sygnał, że bezpośredni kontakt z klientem przynosi największe korzyści i wygrywa z innymi metodami marketingowymi. Zwłaszcza, gdy biznesowa atmosfera równoważy się z atmosferą relaksu. Tę drugą tworzy zarówno okolica, jak i możliwości odpoczynku w hotelu – komentuje Agnieszka Jakubik, dyrektor generalny Król Kazimierz Hotel & SPA. Konferencje branży medycznej to przede wszystkim te związane ze stomatologią, farmacją, zdrowiem publicznym, fizjoterapią, diagnostyką laboratoryjną, technologią medyczną, biologią medyczną czy biogerontologią.
Jakimi klientami centrów konferencyjnych są firmy farmaceutyczne i podmioty z sektora ochrony zdrowia? - Te firmy są bardzo wymagające, oczekują najwyższych standardów obsługi. Doskonała organizacja logistyczna to dla nich oczywistość. Szczególne, bardzo wygórowane, wymagania dotyczą możliwości wypoczynku, relaksu i pozamerytorycznych aspektów spotkania. Bardzo liczy się samo miejsce, okolica – mówi Paweł Nykiel, dyrektor Masuria Hotel & SPA.
Spotkania medyczne w 2011 r. zgromadziły prawie 500 tysięcy uczestników. W większości są to eventy na średnią i dużą skalę. Zdarzają się też ogromne spotkania na kilkaset osób. - Nasz hotel jest uniwersalnym centrum konferencyjnym, ale naszą specjalizacją są bardzo duże eventy, na których często zgromadzonych jest nawet 500 gości. Ta specjalizacja wynika z infrastruktury, którą dysponujemy: salą konferencyjną, która w połączeniu z przestronnym patio oraz częścią restauracyjną, daje przestrzeń o powierzchni 1000 m2. Znalezienie tak dużej i jednocześnie interesującej przestrzeni wcale nie jest łatwe – komentuje Agnieszka Jakubik, dyrektor generalny Król Kazimierz Hotel & SPA.
Jakimi klientami centrów konferencyjnych są firmy farmaceutyczne i podmioty z sektora ochrony zdrowia? - Te firmy są bardzo wymagające, oczekują najwyższych standardów obsługi. Doskonała organizacja logistyczna to dla nich oczywistość. Szczególne, bardzo wygórowane, wymagania dotyczą możliwości wypoczynku, relaksu i pozamerytorycznych aspektów spotkania. Bardzo liczy się samo miejsce, okolica – mówi Paweł Nykiel, dyrektor Masuria Hotel & SPA.
Spotkania medyczne w 2011 r. zgromadziły prawie 500 tysięcy uczestników. W większości są to eventy na średnią i dużą skalę. Zdarzają się też ogromne spotkania na kilkaset osób. - Nasz hotel jest uniwersalnym centrum konferencyjnym, ale naszą specjalizacją są bardzo duże eventy, na których często zgromadzonych jest nawet 500 gości. Ta specjalizacja wynika z infrastruktury, którą dysponujemy: salą konferencyjną, która w połączeniu z przestronnym patio oraz częścią restauracyjną, daje przestrzeń o powierzchni 1000 m2. Znalezienie tak dużej i jednocześnie interesującej przestrzeni wcale nie jest łatwe – komentuje Agnieszka Jakubik, dyrektor generalny Król Kazimierz Hotel & SPA.