Kampania wizerunkowa Enel-Med we współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi
Redaktor: Agnieszka Katrynicz
Data: 10.05.2011
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
Centrum Medyczne Enel-Med zacieśnia współpracę z towarzystwami ubezpieczeniowymi. W ramach wspólnych działań, firma wraz z czterema towarzystwami ubezpieczeniowymi Allianz, Inter Polska, Signal Iduna oraz Uniqa rozpoczęła pierwszą outdoorową kampanię wizerunkową.
Majowa kampania obejmuje billboardy w czterech miastach: Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi. Głównym przekazem działań jest efektywność współpracy Centrum Medycznego Enel-Med z towarzystwami ubezpieczeniowymi, za pośrednictwem których oferowana jest opieka medyczna na terenie całej Polski.
Liczba pacjentów ubezpieczeniowych, wybierających Enel-Med spośród pozostałych placówek, z których usług mogą korzystać, z roku na rok systematycznie rośnie. Same towarzystwa ubezpieczeniowe również bardzo pozytywnie oceniają współpracę z Centrum oraz podkreślają wysoką jakość usług, oferowanych ich klientom.
– Z naszych doświadczeń wynika, że placówki medyczne są pierwszym sprawdzianem jakości ubezpieczenia zdrowotnego. Enel-Med to miejsce, w którym klient – w momencie korzystania z usługi medycznej - ma poczucie dobrze zainwestowanych pieniędzy – przyznaje Katarzyna Walczak, dyrektor Biura Marketingu i PR TU Inter Polska.
Podkreśla też, że to właśnie podczas współpracy z takimi firmami jak Enel-Med, towarzystwo budowało świadomość społeczną w zakresie jednego z pierwszych na rynku ubezpieczeń zdrowotnych Vision.
Wśród korzyści dla klientów polisy, wybierających opiekę medyczną w Enel-Med, Renata Ptak, ekspert ds. ubezpieczeń zdrowotnych w Uniqa, wymienia: kompleksowy poziom opieki medycznej, nielimitowany dostęp do lekarzy specjalistów, możliwość zapisywania się do wszystkich przychodni przez call center, a także rezerwacje on-line, które umożliwiają wizyty bez oczekiwania i kolejek, w komfortowych warunkach.
Centrum Medyczne Enel-Med wchodzi też w skład sieci partnerskich placówek medycznych Signal Iduna.
– Cztery lata współpracy to wystarczający czas, aby upewnić się, że serwis świadczony przez Enel-Med dla naszych klientów jest na wysokim poziomie. Dlatego naszą współpracę będziemy kontynuować na terenie całego kraju – zapowiada Sylwia Mikiel, dyrektor Biura Marketingu i PR w polskich spółkach Signal Iduna.
– Bardzo cieszą nas wysokie notowania wśród towarzystw ubezpieczeniowych, a przede wszystkim wśród samych ubezpieczonych, którzy stanowią znakomite dopełnienie portfela naszych pacjentów abonamentowych – mówi Jacek Rozwadowski, Dyrektor Zarządzający ENEL-MED.
Liczba pacjentów ubezpieczeniowych, wybierających Enel-Med spośród pozostałych placówek, z których usług mogą korzystać, z roku na rok systematycznie rośnie. Same towarzystwa ubezpieczeniowe również bardzo pozytywnie oceniają współpracę z Centrum oraz podkreślają wysoką jakość usług, oferowanych ich klientom.
– Z naszych doświadczeń wynika, że placówki medyczne są pierwszym sprawdzianem jakości ubezpieczenia zdrowotnego. Enel-Med to miejsce, w którym klient – w momencie korzystania z usługi medycznej - ma poczucie dobrze zainwestowanych pieniędzy – przyznaje Katarzyna Walczak, dyrektor Biura Marketingu i PR TU Inter Polska.
Podkreśla też, że to właśnie podczas współpracy z takimi firmami jak Enel-Med, towarzystwo budowało świadomość społeczną w zakresie jednego z pierwszych na rynku ubezpieczeń zdrowotnych Vision.
Wśród korzyści dla klientów polisy, wybierających opiekę medyczną w Enel-Med, Renata Ptak, ekspert ds. ubezpieczeń zdrowotnych w Uniqa, wymienia: kompleksowy poziom opieki medycznej, nielimitowany dostęp do lekarzy specjalistów, możliwość zapisywania się do wszystkich przychodni przez call center, a także rezerwacje on-line, które umożliwiają wizyty bez oczekiwania i kolejek, w komfortowych warunkach.
Centrum Medyczne Enel-Med wchodzi też w skład sieci partnerskich placówek medycznych Signal Iduna.
– Cztery lata współpracy to wystarczający czas, aby upewnić się, że serwis świadczony przez Enel-Med dla naszych klientów jest na wysokim poziomie. Dlatego naszą współpracę będziemy kontynuować na terenie całego kraju – zapowiada Sylwia Mikiel, dyrektor Biura Marketingu i PR w polskich spółkach Signal Iduna.
– Bardzo cieszą nas wysokie notowania wśród towarzystw ubezpieczeniowych, a przede wszystkim wśród samych ubezpieczonych, którzy stanowią znakomite dopełnienie portfela naszych pacjentów abonamentowych – mówi Jacek Rozwadowski, Dyrektor Zarządzający ENEL-MED.