Które firmy z sektora ochrony zdrowia najwięcej wydały na reklamę?

Udostępnij:
W pierwszym kwartale 2018 roku najwyższy wzrost wydatków na reklamy w mediach względem pierwszych trzech miesięcy 2017 roku zanotowały Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa. Wydatki lidera, czyli Aflofarm Farmacja Polska, były porównywalne do tych sprzed roku.
- Największym reklamodawcą pozostaje niezmiennie firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska z wydatkami w kwocie 573,3 mln zł. Dynamika inwestycji w reklamę tej firmy mocno wyhamowała, bo tegoroczne wydatki są niemal porównywalne do tych sprzed roku - informują "Wirtualne media" i donosi, że drugie miejsce na reklamowym podium zajmuje Lidl Polska, który zainwestował w mediach 168,2 mln zł, czyli 14,4 proc. więcej niż przed rokiem.

Trzecia lokata należy z kolei do Natur Produkt Zdrovit z wydatkami w wysokości 159,8 mln zł (czyli o 62,6 proc. większymi niż w pierwszym kwartale 2017 roku), a czwarte zajęła USP ZDROWIE z nakładem na reklamę rzędu 144 mln zł.

Zachęcamy do polubienia profilu "Menedżera Zdrowia" na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania konta na Twitterze: www.twitter.com/MenedzerZdrowia.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.