Leki dostępne bez recepty - wpływ reklam na decyzje zakupowe
Redaktor: Iwona Wiatr
Data: 01.04.2015
Działy:
Polecamy
Aktualności
W ostatnich latach widoczny jest znaczny wzrost zapotrzebowania na leki sprzedawane bez recepty (OTC) stosowane w celu łagodzenia pierwszych objawów przeziębienia i grypy, bólu oraz problemów ze snem. Autorzy artykułu w Studiach Medycznych sygnalizują, że ze względu na różne techniki marketingowe reklamy takich leków nie przekazują całkowicie obiektywnych informacji na temat konkretnego produktu.
Stosowanie leków OTC jest zjawiskiem powszechnym zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn. Wyniki badań jednoznacznie wskazują, że reklama wywiera duży wpływ na odbiorców i przyczynia się do zwiększonej konsumpcji tego produktu.
Zapraszamy do lektury artykułu TUTAJ.
Zapraszamy do lektury artykułu TUTAJ.