![](https://www.termedia.pl/f/pages/33153_080b35a2d5eb98f1b6e15c0637f7331c_blog.jpg)
Leki z telewizji
- W styczniu 2019 roku wydatki branży farmaceutycznej na promocję w telewizji, prasie i radio wyniosły ponad 409 mln zł. To najwięcej ze wszystkich obserwowanych branż - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najwięcej zainwestowała marka Molekin. Wydała ponad 8,7 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, D-Vitum Forte, NeoMag oraz Vitotal.
Największy budżet na reklamy przeznaczyła branża farmaceutyczna, której wydatki w styczniu wyniosły 47 proc. spośród wszystkich przeanalizowanych branż, czyli ponad 409 mln zł (na reklamę telewizyjną ponad 280,5 mln zł). Kwota ta jest niemal o 170 mln większa od tej, którą na wydatki przeznaczyła druga w kolejności branża handlowa.
![](/f/f/c557ff51ee4feed55d1dd4f514811d30.png)
W styczniu marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy. Wydała ponad 8,7 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, D-Vitum Forte, NeoMag oraz Vitotal.
![](/f/f/a2118180e6531e5f89c6e760e2b576b2.png)
W styczniu 2019 r. największe budżety w branży farmaceutycznej zostały przeznaczane na preparaty wspomagające w czasie przeziębiania i grypy (30 proc.) oraz środki przeciwbólowe (14 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. suplementów diety, witamin i minerałów, a także preparatów pielęgnacyjnych.
![](/f/f/e1aeaada1080511960a1618a73b81392.png)
Zachęcamy do polubienia profilu "Menedżera Zdrowia" na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania konta na Twitterze: www.twitter.com/MenedzerZdrowia.
![](/f/f/c557ff51ee4feed55d1dd4f514811d30.png)
W styczniu marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy. Wydała ponad 8,7 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, D-Vitum Forte, NeoMag oraz Vitotal.
![](/f/f/a2118180e6531e5f89c6e760e2b576b2.png)
W styczniu 2019 r. największe budżety w branży farmaceutycznej zostały przeznaczane na preparaty wspomagające w czasie przeziębiania i grypy (30 proc.) oraz środki przeciwbólowe (14 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. suplementów diety, witamin i minerałów, a także preparatów pielęgnacyjnych.
![](/f/f/e1aeaada1080511960a1618a73b81392.png)
Zachęcamy do polubienia profilu "Menedżera Zdrowia" na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania konta na Twitterze: www.twitter.com/MenedzerZdrowia.