Lux Med: strategia na dziś i plany na przyszłość

Udostępnij:
W 2012 roku grupa Lux Med i Lux Med Diagnostyka wypracowały 764 mln zł przychodów. To o 10 proc. więcej niż rok wcześniej – mówiła podczas śniadania prasowego prezes grupy Lux Med Anna Rulkiewicz. Poinformowała także, że firma stawia na długofalowy rozwój na polskim rynku usług medycznych oraz dalsze inwestowanie w polski system ochrony zdrowia. Tylko do 2015 roku grupa chce otworzyć 20 nowych placówek.
Szefowa Lux Med zapowiedziała, że kolejne lata będą dla spółki okresem dalszych wzrostów, ponieważ prowadzona działalność odpowiada obserwowanym trendom, a nawet je wyprzedza. Nie kryła, że grupa zainteresowana jest dalszym przejmowaniem i inwestycjami w szpitale – głównie wieloprofilowe w dużych aglomeracjach. Tylko w minionym roku do grupy dołączyły szpitale Endoterapia - w Warszawie i Łodzi. Zaś w ramach skoordynowanego modelu opieki zdrowotnej Lux Med zainteresowany jest wejściem na rynek m.in. w Białymstoku, Toruniu, Rzeszowie czy Kielcach. Do końca tego roku roku spółka uruchomi placówki m.in. w Wałbrzychu, gdzie funkcjonować będą w obrębie Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Prezes Anna Rulkiewicz mówiąc o planach akcentowała, że grupa chce jeszcze mocniej wejść w segment pacjentów indywidualnych.
- W minionym roku, kiedy to, jako pierwsi na rynku uruchomiliśmy sprzedaż bezpośrednią i otworzyliśmy pierwsze call-center, zanotowaliśmy blisko 80-procentowy wzrost klientów indywidualnych w ramach Planów Opieki Medycznej – mówiła.
Wśród innych elementów planowanego rozwoju wymieniła także diagnostykę obrazową, opiekę długoterminową oraz szeroko pojętą profilaktykę poprzez wprowadzanie kolejnych programów profilaktycznych dla klientów indywidualnych i korporacyjnych oraz lekarzy.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.