Ministerstwo zachęci do rozmów o prokreacji w autobusach

Udostępnij:
Nie będzie rządowego finansowania programu in vitro, ale za to pasażerowie autobusów w największych polskich miastach na wyświetlaczach między komunikatem „przystanek Mickiewicza” a komunikatem „przystanek Słowackiego” otrzymają komunikat resortu zdrowia, jak skutecznie zabrać się do rzeczy.
Ministerstwo ogłosiło konkurs, który wyłonić ma firmę, która przygotuje kampanię. W kampanii prócz promocji seksu zwieńczonego zapłodnieniem będzie także przestrzeganie, że nieodpowiedzialne kontakty mogą doprowadzić do chorób wenerycznych.

- Celem Ministerstwa Zdrowia jest zwiększenie świadomości Polaków na temat zdrowia prokreacyjnego, w tym między innymi na temat czynników wpływających na płodność (korzystnych i niekorzystnych), czy informacji na temat chorób przenoszonych drogą płciową i infekcji narządów płciowych – czytamy w komunikacie Ministerstwa Zdrowia.

Jak podaje resort chodzi o przygotowaniu dwóch rodzajów spotów obejmujących następujący zakres tematyczny:
- zwiększenie świadomości Polaków na temat czynników wpływających na płodność (korzystnych, a także niekorzystnych prowadzących do niepłodności),
- informacje na temat chorób przenoszonych drogą płciową i infekcji narządów płciowych (z uwzględnieniem kiły).

Spoty i plakaty wyświetlane mają być w środkach komunikacji publicznej i na przystankach (np. metrze, autobusach, tramwajach, pociągach, na lotniskach) w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku.

Pozostaje tylko życzyć miłej podróży.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.