Nowy gracz na polskim rynku kosmetycznym

Udostępnij:
Międzynarodowy koncern kosmetyczny B’IOTA Laboratories, obecny dotychczas w 23 krajach na 4 kontynentach (Ameryka Północna, Południowa, Europa, Azja) rozpoczął dynamiczną budowę sieci dystrybucji w Polsce. Pierwszą, a jednocześnie flagową marką wprowadzoną do naszego kraju jest linia luksusowych kosmetyków zapobiegających wypadaniu włosów – BIOXSINE. Niebawem oferta skierowana do polskiego konsumenta zostanie rozszerzona o kolejne cenione na świecie marki kosmetyczne, m.in. Bioxet.
- Międzynarodowi ekonomiści i analitycy widzą ogromny postęp i rozwój Polski. Stabilny wzrost daje poczucie bezpieczeństwa i został zauważony również przez naszych analityków. Równocześnie Polska jest dużym rynkiem konsumenckim co w sumie daje przewagę nad innymi krajami regionu. Dlatego też, Koncern B’IOTA Laboratories widzi ogromny potencjał na polskim rynku, stąd decyzja o otwarciu w naszym kraju spółki - córki. Obecnie skupiamy się na budowaniu szerokiej sieci dystrybucji naszej flagowej marki - BIOXSINE. To skuteczna i ceniona na świecie kuracja zapobiegająca wypadaniu włosów (seria szamponów i specjalistycznych ampułek Serum). Kuracja zapobiega wypadaniu i jednoczenie powoduje wzrostu nowych włosów. Jeszcze w tym roku planujemy wprowadzenie na rodzimy rynek innej marki wyjątkowo popularnej wśród kobiet w innych krajach – mam tu na myśli kosmetyki Bioxet likwidujące zbędne owłosienie np.: na twarzy, ciele, czy okolicach bikini. Kosmetyki produkowane przez B’IOTA Labs są zadziwiająco skuteczne, posiadają unikalne formuły opracowywane w laboratoriach firmy na bazie ziołowych ekstraktów – dlatego są cenione przez odbiorców na całym świecie. Od kilku lat mamy sygnały, że także polscy konsumenci intensywnie poszukują naszych marek – np. poprzez internet czy sprowadzają je bezpośrednio zza granicy. Z drugiej strony na naszym rynku nie ma obecnie tak skutecznych produktów, o szerokim spektrum działania. Dlatego jesteśmy przekonani, że to tylko kwestia czasu, kiedy nasze produkty podbiją polski rynek – mówi Robert Wągrodzki, dyrektor zarządzający polskiego oddziału B’IOTA.

Koncern B’IOTA od ponad dekady buduje silną pozycję w segmencie dermokosmetyków na całym świecie. Firma posiada własne laboratoria opracowujące formuły produktów oraz prowadzące badania naukowe. Kosmetyki B’IOTA łączą w sobie unikalne roślinne składniki (np. endemiczne zioła) z doświadczeniem naukowym, co daje bardzo wysoką skuteczność działania. Jakość potwierdzają badania Instytutów Badawczych m.in. Dermatest Germany. W swoim portfolio koncern posiada ponad 10. specjalistycznych marek. Na polskim rynku produkty firmy B’IOTA dostępne są w kanale profesjonalnym - czyli w aptekach.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.