iStock

Obsługa emisji płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych

Udostępnij:
Resort chce poprawić swój wizerunek w sieci. Zamierza zatrudnić agencję, która zajmie się kampaniami w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, Twitterze, Youtube i Instagramie. Budżet na emisję płatnych kampanii reklamowych wyniesie 360 000 zł brutto.
Agencja będzie pracować przez rok od zawarcia umowy, a o wyborze zwycięzcy zdecydują – w 60 proc. prowizja za obsługę kampanii w internecie oraz w 40 proc. portfolio agencji. Firma będzie odpowiadać za zaplanowanie tych kampanii, zakup emisji, monitorowanie i optymalizowanie, musi jednocześnie „zagwarantować kontakt telefoniczny i mejlowy z osobą wyznaczoną do kontaktów w dni robocze w godzinach 9-17, a w razie wystąpienia sytuacji kryzysowych od 8 do godz. 22”.

Zainteresowani mogą składać oferty do 5 lipca 2021 r.

Więcej informacji o ofercie na stronie internetowej: zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mz/ADr.250.144.2021.

O sprawie poinformowały także Wirtualne Media.

 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.