PGF – usługi dla producentów
Redaktor: Aleksandra Lang
Data: 26.05.2015
Źródło: AL
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
Dziś na rynku wygrywa ten, kto ma błyskawiczny dostęp do danych – zauważa wiceprezes Polskiej Grupy Farmaceutycznej Wojciech Kuczyński. Zastosowanie dowolnych narzędzi według indywidualnych oczekiwań klienta oraz know-how w dziedzinie analizy danych to dzisiejszy klucz do sukcesu.
Polska Grupa Farmaceutyczna posiada wieloletnie doświadczenie w branży farmaceutycznej, od 20 lat nieustannie poszerza swoje kompetencje, a we współpracy z partnerami stawia na osiąganie wyznaczonych celów. Poza dostarczaniem leków do aptek PGF oferuje realizację dystrybucji wartości, która de facto jest ważniejsza dla długoterminowego sukcesu biznesu. Dystrybucja wartości to zupełnie inny sposób komunikacji, który dotyczy wszystkich poziomów dystrybucji leków. Firma stawia nie tylko na ilość i skalę dystrybuowanych produktów, ale również na budowanie świadomości u konsumentów o ich przeznaczeniu i działaniu. Pozwala to na sprawniejsze działanie oraz redukcję kosztów.
Przewagę PGF stanowi umiejętność właściwej identyfikacji potrzeb producenta i w konsekwencji opracowanie optymalnego podejścia. Oprócz bogatego katalogu usług firma oferuje producentom znacznie więcej – zastosowanie dowolnych narzędzi według indywidualnych oczekiwań. Istnieje na przykład możliwość realizacji działań w konkretnej grupie aptek, wyselekcjonowanej ze względu na specjalizację. Dodatkowo, przedsiębiorstwa stoją przed wyzwaniem, w jaki sposób poradzić sobie z przytłaczającą liczbą informacji oraz jak zmienić je w użyteczną wiedzę.
„Wytwarzanie leków to domena producentów, my natomiast mamy doświadczenie, wysokiej klasy specjalistów i know-how w dziedzinie analizy danych rynkowych, sprzedaży, marketingu logistyki” – mówi wiceprezes Kuczyński
Firma udostępnia partnerom wiedzę i pomaga w jej efektywnym wykorzystaniu, przetwarza dane dotyczące miliona opakowań dziennie, a w przyszłości planuje dodatkowo wprowadzić programy poprawiające efektywność ich analizy i kontroli.
PGF jest prekursorem na rynku, stosuje innowacyjne podejście i uświadamia wszystkim uczestnikom ochrony zdrowia nową rolę dystrybutora farmaceutycznego. Wyspecjalizowany zespół sprzedażowy może w imieniu klienta wprowadzić na rynek nowe produkty, podtrzymując świadomość już istniejących. Firma oferuje producentom szeroki wachlarz usług, począwszy od call center obsługiwanego przez przeszkolonych telemarketerów, poprzez wszelkiego rodzaju analizy danych sprzedażowych, a skończywszy na wyręczaniu producenta podczas wizyt przedstawicielskich.
PGF kładzie nacisk na partnerstwo i optymalny model współpracy „Staramy się być częścią biznesu naszych klientów – współpracujące z nami firmy to wymagający i poważni partnerzy, odciążamy ich zarówno czasowo jak i finansowo” – podkreśla Wojciech Kuczyński.
Jako nowoczesna firma stale poszerza swoje kompetencje, żeby utrzymać jakość działań na niezmiennie wysokim poziomie. „Świadczymy wysokiej klasy usługi dla około 200 producentów. Wykorzystujemy nasze doświadczenie ze współpracy z aptekarzami i umiejętność dotarcia do pacjentów” – komentuje wiceprezes Kuczyński.
Przewagę PGF stanowi umiejętność właściwej identyfikacji potrzeb producenta i w konsekwencji opracowanie optymalnego podejścia. Oprócz bogatego katalogu usług firma oferuje producentom znacznie więcej – zastosowanie dowolnych narzędzi według indywidualnych oczekiwań. Istnieje na przykład możliwość realizacji działań w konkretnej grupie aptek, wyselekcjonowanej ze względu na specjalizację. Dodatkowo, przedsiębiorstwa stoją przed wyzwaniem, w jaki sposób poradzić sobie z przytłaczającą liczbą informacji oraz jak zmienić je w użyteczną wiedzę.
„Wytwarzanie leków to domena producentów, my natomiast mamy doświadczenie, wysokiej klasy specjalistów i know-how w dziedzinie analizy danych rynkowych, sprzedaży, marketingu logistyki” – mówi wiceprezes Kuczyński
Firma udostępnia partnerom wiedzę i pomaga w jej efektywnym wykorzystaniu, przetwarza dane dotyczące miliona opakowań dziennie, a w przyszłości planuje dodatkowo wprowadzić programy poprawiające efektywność ich analizy i kontroli.
PGF jest prekursorem na rynku, stosuje innowacyjne podejście i uświadamia wszystkim uczestnikom ochrony zdrowia nową rolę dystrybutora farmaceutycznego. Wyspecjalizowany zespół sprzedażowy może w imieniu klienta wprowadzić na rynek nowe produkty, podtrzymując świadomość już istniejących. Firma oferuje producentom szeroki wachlarz usług, począwszy od call center obsługiwanego przez przeszkolonych telemarketerów, poprzez wszelkiego rodzaju analizy danych sprzedażowych, a skończywszy na wyręczaniu producenta podczas wizyt przedstawicielskich.
PGF kładzie nacisk na partnerstwo i optymalny model współpracy „Staramy się być częścią biznesu naszych klientów – współpracujące z nami firmy to wymagający i poważni partnerzy, odciążamy ich zarówno czasowo jak i finansowo” – podkreśla Wojciech Kuczyński.
Jako nowoczesna firma stale poszerza swoje kompetencje, żeby utrzymać jakość działań na niezmiennie wysokim poziomie. „Świadczymy wysokiej klasy usługi dla około 200 producentów. Wykorzystujemy nasze doświadczenie ze współpracy z aptekarzami i umiejętność dotarcia do pacjentów” – komentuje wiceprezes Kuczyński.