Polska Grupa Uzdrowisk dołączyła do Konsorcjum „Zdrowie i Uroda”
Redaktor: Jacek Szczęsny
Data: 30.07.2013
Źródło: JS
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
Na początku roku powołano Konsorcjum ,,Zdrowie i Uroda”. Pomysł inicjatywy wyszedł od Polskiej Organizacji Turystycznej. Jest to nowy etap dla promocji polskich produktów turystyki uzdrowiskowej, będący jednocześnie rewolucją na polskim rynku usług turystycznych. Pod koniec lipca br. Polska Grupa Uzdrowisk dołączyła do składu Konsorcjum.
25 lipca br. Polska Grupa Uzdrowisk dołączyła do Konsorcjum „Zdrowie i Uroda”, tym samym rozpoczynając współpracę na rzecz budowy nowej jakości oferowanych w Polsce usług turystycznych. W ramach konsorcjum zrzeszonych zostało już ponad 20 instytucji i przedsiębiorstw z branży turystycznej, kosmetycznej i medycznej. Nie jest to jednak ostateczna liczba członków. Do inicjatora Konsorcjum, Polskiej Organizacji Turystycznej docierają coraz to nowe deklaracje uczestnictwa, co stanowi gwarancję, że będzie się ona stale powiększać.
- Pokładamy spore nadzieje w związku z naszą współpracą z Konsorcjum, a jednocześnie wierzymy w efekt skali dzięki tak licznemu członkostwu. Każda z tych instytucji, tak jak i Polska Grupa Uzdrowisk, może pochwalić się sporym doświadczeniem. Dlatego też zdajemy sobie sprawę, jak wiele korzyści osiągniemy dzięki połączeniu sił. Stworzona przez Polską Organizację Turystyczną formuła wybiega daleko poza granice tradycyjnej promocji i stawia na nowoczesny marketing, skoncentrowany na zapewnianie różnorodnych potrzeb klientów, co idealnie wpisuje się w strategię działalności Polskiej Grupy Uzdrowisk – mówi Marcin Chmielewski, Prezes Zarządu KGHM TFI S.A., właściciela Polskiej Grupy Uzdrowisk.
Wszyscy członkowie, przystępując do Konsorcjum, podpisywali deklarację realizacji wyznaczonych celów, w tym podnoszenia jakości swoich produktów i usług. Poprzez taką współpracę, planowana jest budowa rozpoznawalnej marki, polskiej wizytówki usług turystyki, w tym turystyki uzdrowiskowej, atrakcyjnej dla potencjalnych klientów zarówno z kraju, jak i z całego świata.
***
Polska Grupa Uzdrowisk (PGU), została powołana do życia w 2011 roku. Obecnie jest największą, bo składająca się z sześciu kurortów, siecią uzdrowisk w całej Polsce, w składzie: Uzdrowiska Kłodzkie, a wraz z nim Uzdrowiska: Polanica, Duszniki i Kudowa, a także Uzdrowisko Cieplice, Uzdrowisko Połczyn oraz Uzdrowisko Świeradów - Czerniawa. Kurorty te posiadają najszerszą ofertą lecznictwa i turystyki uzdrowiskowej, w oparciu o unikatowe na skalę kraju i Europy surowce lecznicze, takie jak wody mineralne, borowina, świerk, czy solanka. To jedne z najlepiej rozpoznawalnych polskich zdrojów, które mogą się pochwalić nie tylko całoroczną ofertą i wysoką jakością usług leczniczych i rehabilitacyjnych, ale także wielowiekową tradycją w lecznictwie uzdrowiskowym.
Polska Grupa Uzdrowisk to dzisiaj nie tylko tradycyjne lecznictwo i rehabilitacja oparta o naturalne produkty lecznicze i wyjątkowe warunki klimatyczne, ale także najwyższej jakości usługi rekreacyjne, regeneracyjne oraz kosmetyczne. Poprzez szeroką i różnorodną ofertę pobytów leczniczych, wypoczynkowych oraz SPA&wellness, Polska Grupa Uzdrowisk kreuje modę na wyjazdy do uzdrowisk, dzięki którym każdy z gości ma szansę na odpoczynek pod fachowym okiem lekarzy i specjalistów rehabilitacji. Dzięki temu propagowany jest zdrowy i aktywny styl życia. Ponadto, o komplementarności usług świadczy dostępność naturalnych produktów kosmetycznych oraz szerokiej gamy wód mineralnych, sygnowanych marką Staropolanka i Wielka Pieniawa, które są atutem każdego kurortu Polskiej Grupy Uzdrowisk.
- Pokładamy spore nadzieje w związku z naszą współpracą z Konsorcjum, a jednocześnie wierzymy w efekt skali dzięki tak licznemu członkostwu. Każda z tych instytucji, tak jak i Polska Grupa Uzdrowisk, może pochwalić się sporym doświadczeniem. Dlatego też zdajemy sobie sprawę, jak wiele korzyści osiągniemy dzięki połączeniu sił. Stworzona przez Polską Organizację Turystyczną formuła wybiega daleko poza granice tradycyjnej promocji i stawia na nowoczesny marketing, skoncentrowany na zapewnianie różnorodnych potrzeb klientów, co idealnie wpisuje się w strategię działalności Polskiej Grupy Uzdrowisk – mówi Marcin Chmielewski, Prezes Zarządu KGHM TFI S.A., właściciela Polskiej Grupy Uzdrowisk.
Wszyscy członkowie, przystępując do Konsorcjum, podpisywali deklarację realizacji wyznaczonych celów, w tym podnoszenia jakości swoich produktów i usług. Poprzez taką współpracę, planowana jest budowa rozpoznawalnej marki, polskiej wizytówki usług turystyki, w tym turystyki uzdrowiskowej, atrakcyjnej dla potencjalnych klientów zarówno z kraju, jak i z całego świata.
***
Polska Grupa Uzdrowisk (PGU), została powołana do życia w 2011 roku. Obecnie jest największą, bo składająca się z sześciu kurortów, siecią uzdrowisk w całej Polsce, w składzie: Uzdrowiska Kłodzkie, a wraz z nim Uzdrowiska: Polanica, Duszniki i Kudowa, a także Uzdrowisko Cieplice, Uzdrowisko Połczyn oraz Uzdrowisko Świeradów - Czerniawa. Kurorty te posiadają najszerszą ofertą lecznictwa i turystyki uzdrowiskowej, w oparciu o unikatowe na skalę kraju i Europy surowce lecznicze, takie jak wody mineralne, borowina, świerk, czy solanka. To jedne z najlepiej rozpoznawalnych polskich zdrojów, które mogą się pochwalić nie tylko całoroczną ofertą i wysoką jakością usług leczniczych i rehabilitacyjnych, ale także wielowiekową tradycją w lecznictwie uzdrowiskowym.
Polska Grupa Uzdrowisk to dzisiaj nie tylko tradycyjne lecznictwo i rehabilitacja oparta o naturalne produkty lecznicze i wyjątkowe warunki klimatyczne, ale także najwyższej jakości usługi rekreacyjne, regeneracyjne oraz kosmetyczne. Poprzez szeroką i różnorodną ofertę pobytów leczniczych, wypoczynkowych oraz SPA&wellness, Polska Grupa Uzdrowisk kreuje modę na wyjazdy do uzdrowisk, dzięki którym każdy z gości ma szansę na odpoczynek pod fachowym okiem lekarzy i specjalistów rehabilitacji. Dzięki temu propagowany jest zdrowy i aktywny styl życia. Ponadto, o komplementarności usług świadczy dostępność naturalnych produktów kosmetycznych oraz szerokiej gamy wód mineralnych, sygnowanych marką Staropolanka i Wielka Pieniawa, które są atutem każdego kurortu Polskiej Grupy Uzdrowisk.