Polska Grupa Uzdrowisk ponownie wspiera Dolny Śląsk

Udostępnij:
Już po raz drugi Polska Grupa Uzdrowisk zaangażowała się w promocję walorów Dolnego Śląska. Tym razem do partnerów tego wydarzenia dołączyły hotele należące do spółki INTERFERIE. Jest to kontynuacja rozpoczętego we wrześniu cyklu kampanii promujących region, których pomysłodawcą i organizatorem jest Dolnośląska Organizacja Turystyczna.
Kampania promocyjna, której partnerami tym razem będą nie tylko ośrodki Polskiej Grupy Uzdrowisk, ale także hotele Malachit oraz Bornit, zarządzane przez spółkę INTERFERIE, rozpocznie się 5 listopada i potrwa aż do 1 stycznia 2013 roku. Dzięki temu wszystkie ośrodki należące do KGHM Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych będą miały okazję prezentować swoją ofertę w czasie okołoświątecznym oraz okołourlopowym, sprzyjającym podejmowaniu decyzji o miejscach spędzania świąt lub wypoczynku zimowego.

- W poprzedniej edycji tej kampanii oferta Polskiej Grupy Uzdrowisk cieszyła się dużym zainteresowaniem. Punkty informacyjne odwiedziło wiele osób, zarówno mieszkańców regionu Dolnego Śląska, jak i turystów, będących przejazdem we Wrocławiu. Wierzę, że najbliższe miesiące pokażą tego efekty, czyli dalszy, dynamiczny wzrost liczby gości w naszych ośrodkach – zarówno w ramach lecznictwa, jak i turystyki uzdrowiskowej. Jednakże największe zainteresowanie wzbudza oferta medical SPA, dostępna we wszystkich naszych uzdrowiskach oraz hotelach. Pod tym względem, staliśmy się poważną konkurencją dla największych ośrodków SPA nie tylko w Polsce, ale także w Europie, dzięki temu, że poza standardowymi zabiegami, oferujemy także infrastrukturę leczniczą i rehabilitacyjną, co razem daje znaczącą wartość dodaną do ofert – mówi Marcin Chmielewski, prezes zarządu KGHM Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych SA, właściciela Polskiej Grupy Uzdrowisk oraz spółki INTERFERIE i hotelu INTERFERIE Medical SPA w Świnoujściu.

Podobnie jak w poprzedniej edycji projektu, zarówno uzdrowiska, jak i hotele będą mogły prezentować swoje materiały promocyjne, przedstawiać aktualne oferty lecznicze, turystyczne oraz SPA i wellness. Tym razem miejscem kampanii promocyjnej będzie Dworzec Główny PKP we Wrocławiu, ze względu na swoje dogodne położenie w centrum miasta oraz zdecydowanie większe natężenie ruchu turystycznego w okresie okołobożonarodzeniowym i noworocznym.

- Doceniamy długofalowość projektu promocyjnego walorów Dolnego Śląska, a poprzez to możliwości prezentacji ośrodków medyczno - turystycznych, którymi zarządzamy. Zarówno Polska Grupa Uzdrowisk, jak również takie hotele, jak Bornit, czy Malachit oferują usługi na bardzo wysokim, europejskim poziomie,o czym przekonali się goście, którzy coraz liczniej przyjeżdżają do tych miejsc. Dlatego też takie wydarzenia, jak wspólna kampania promocyjna instytucji stowarzyszonych w ramach Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, pozwoli nam zainteresować ofertą jeszcze większą grupę osób, którzy mam nadzieję w przyszłości przyjadą do wybranych ośrodków, a co się z tym wiąże, przekonają się o szerokim spektrum, najwyższej jakości naszych usług i będą chcieli tam powracać – dodaje Marcin Chmielewski.

Dzięki temu, że druga edycja kampanii promocyjnej potrwa prawie dwa miesiące, Polska Grupa Uzdrowisk oraz hotele Bornit i Malachit będą mogły zaprezentować tematyczną ofertę swoich ośrodków. Przez cały listopad prezentowana będzie oferta świąteczno – sylwestrowa, szczególnie pobyty dla rodzin w okresie świątecznym oraz inne oferty np. dla zorganizowanych grup w ramach pobytów narciarskich. Natomiast wraz z początkiem grudnia rozpocznie się kampania promocyjna oferty, skierowanej szczególnie do kobiet, pod hasłem „Wiosenne porządki – przygotuj się w Medical SPA na wiosnę”. Oprócz tego ośrodki Polskiej Grupy Uzdrowisk będą miały możliwość przedstawienia swojej szerokiej oferty lecznictwa uzdrowiskowego, bazującego na unikatowych i wyjątkowych w skali Europy naturalnych zasobach leczniczych, takich jak wody mineralne i borowina, a także usług w zakresie SPA i wellness, świadczonych przez wykwalifikowaną kadrę w każdym z obiektów. Co więcej, zarówno INTERFERIE, jak również PGU podczas kampanii będą zachęcały odwiedzających punkt informacyjny do zapoznania się i skorzystania z ich ofert specjalnych, takich jak pakiety urodzinowe, czy specjalnie przygotowywane, „szyte na miarę” klientów pobyty wczasowo - rekreacyjne.

Polska Grupa Uzdrowisk oraz hotele INTERFERIE Bornit i Malachit zapraszają do punktu informacyjnego w czasie trwania ich promocji:
• Od 5 listopada do 30 listopada br. – Dworzec Główny PKP we Wrocławiu

Promocja ofert świąteczno – noworocznych
• Od 3 grudnia br. do 1 stycznia 2013 roku – Dworzec Główny PKP we Wrocławiu

Promocja ofert dla kobiet „Wiosenne porządki – przygotuj się w Medical SPA na wiosnę”.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.