Polska Grupa Uzdrowisk promuje Dolny Śląsk
Redaktor: Aleksandra Lang
Data: 11.09.2012
Źródło: KGHM Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA, AL
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
20 sierpnia rozpoczął się cykl kampanii promujących walory Dolnego Śląska, których organizatorem jest Dolnośląska Organizacja Turystyczna. Pierwszymi partnerami, którzy zgłosili się do udziału w kampanii i 10 września rozpoczęli promocję swoich ośrodków, są Zespół Uzdrowisk Kłodzkich oraz uzdrowiska Cieplice i Świeradów – Czerniawa, należące do Polskiej Grupy Uzdrowisk, zarządzanej przez KGHM I FIZAN.
Kampania promocyjna walorów Dolnego Śląska została zorganizowana przez Dolnośląską Organizację Turystyczną, a uczestnikami mogą być wyłącznie spółki oraz instytucje stowarzyszone w jej strukturach.
W ramach akcji promocyjnej Dolnego Śląska, Zespół Uzdrowisk Kłodzkich oraz Uzdrowiska Cieplice i Świeradów – Czerniawa, które poprzez właściciela KGHM Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, będącego członkiem Stowarzyszenia Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, będą miały możliwość prezentacji swoich atutów oraz zdecydowanie szerszej promocji niż na co dzień w punktach informacji turystycznej we Wrocławiu. Miejsca, w których prowadzona będzie kampania informacyjno - promocyjna, to Dworzec Główny PKP we Wrocławiu, wrocławski Port Lotniczy oraz Biuro Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, mieszczące się przy ulicy Świdnickiej 44.
Podczas trwania całej akcji w punktach objętych kampanią promocyjną ośrodki Polskiej Grupy Uzdrowisk będą mogły prezentować swoje materiały promocyjne, takie jak roll-up’y, czy foldery informacyjne. Oprócz tego, przez cały czas trwania kampanii, będzie obecna osoba z ramienia DOT, dedykowana temu projektowi i reprezentująca uzdrowiska, która będzie udzielała informacji turystom oraz osobom zainteresowanym, będzie odpowiadała na pytania oraz zapraszała do zapoznania się z ofertą danego ośrodka oraz skorzystania z atrakcji, jakie każde z uzdrowisk proponuje.
- Cieszy nas fakt, że Dolnośląska Organizacja Turystyczna podjęła decyzję o wspólnym promowaniu walorów Dolnego Śląska przez jej instytucje stowarzyszone. Dzięki temu, że KGHM I FIZAN posiada w swoim portfelu tak liczną reprezentację w postaci czterech uzdrowisk oraz spółki hotelarsko – turystycznej INTERFERIE, mamy możliwość zaprezentowania naszych ośrodków, pokazania zmian, jakie w nich nastąpiły dzięki licznym inwestycjom w ostatnich latach oraz atutów, jako przewag konkurencyjnych wśród innych ośrodków uzdrowiskowych w Polsce – mówi Marcin Chmielewski, Prezes Zarządu KGHM Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Do tej pory, poza uzdrowiskami należącymi do Funduszu KGHM I FIZAN, do udziału w kampanii promocyjnej Dolnego Śląska zgłosiły się takie spółki, jak: Zamek Topacz, Zamek Kliczków oraz Hotel Tumski.
Kampania Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej ma charakter otwarty, a co za tym idzie, może trwać tak długo, jak długo będą chciały się promować jej instytucje stowarzyszone.
Czas trwania każdej kampanii promocyjnej to tydzień, natomiast kampanie mogą się powtarzać, jeśli zaistnieje taka potrzeba ze strony danej instytucji.
- Turystyka uzdrowiskowa w naszym kraju jest jednym z priorytetowych produktów markowych, skierowanych na rynek polski, jak również zagraniczny. Ale jest to produkt ciągle wymagający ulepszania. Dlatego też potrzebna jest spójna polityka wizerunkowa oraz zintegrowane działania promocyjne całego regionu, takie jak obecna kampania Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej – dodaje Marcin Chmielewski.
W ramach akcji promocyjnej Dolnego Śląska, Zespół Uzdrowisk Kłodzkich oraz Uzdrowiska Cieplice i Świeradów – Czerniawa, które poprzez właściciela KGHM Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, będącego członkiem Stowarzyszenia Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, będą miały możliwość prezentacji swoich atutów oraz zdecydowanie szerszej promocji niż na co dzień w punktach informacji turystycznej we Wrocławiu. Miejsca, w których prowadzona będzie kampania informacyjno - promocyjna, to Dworzec Główny PKP we Wrocławiu, wrocławski Port Lotniczy oraz Biuro Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, mieszczące się przy ulicy Świdnickiej 44.
Podczas trwania całej akcji w punktach objętych kampanią promocyjną ośrodki Polskiej Grupy Uzdrowisk będą mogły prezentować swoje materiały promocyjne, takie jak roll-up’y, czy foldery informacyjne. Oprócz tego, przez cały czas trwania kampanii, będzie obecna osoba z ramienia DOT, dedykowana temu projektowi i reprezentująca uzdrowiska, która będzie udzielała informacji turystom oraz osobom zainteresowanym, będzie odpowiadała na pytania oraz zapraszała do zapoznania się z ofertą danego ośrodka oraz skorzystania z atrakcji, jakie każde z uzdrowisk proponuje.
- Cieszy nas fakt, że Dolnośląska Organizacja Turystyczna podjęła decyzję o wspólnym promowaniu walorów Dolnego Śląska przez jej instytucje stowarzyszone. Dzięki temu, że KGHM I FIZAN posiada w swoim portfelu tak liczną reprezentację w postaci czterech uzdrowisk oraz spółki hotelarsko – turystycznej INTERFERIE, mamy możliwość zaprezentowania naszych ośrodków, pokazania zmian, jakie w nich nastąpiły dzięki licznym inwestycjom w ostatnich latach oraz atutów, jako przewag konkurencyjnych wśród innych ośrodków uzdrowiskowych w Polsce – mówi Marcin Chmielewski, Prezes Zarządu KGHM Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A.
Do tej pory, poza uzdrowiskami należącymi do Funduszu KGHM I FIZAN, do udziału w kampanii promocyjnej Dolnego Śląska zgłosiły się takie spółki, jak: Zamek Topacz, Zamek Kliczków oraz Hotel Tumski.
Kampania Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej ma charakter otwarty, a co za tym idzie, może trwać tak długo, jak długo będą chciały się promować jej instytucje stowarzyszone.
Czas trwania każdej kampanii promocyjnej to tydzień, natomiast kampanie mogą się powtarzać, jeśli zaistnieje taka potrzeba ze strony danej instytucji.
- Turystyka uzdrowiskowa w naszym kraju jest jednym z priorytetowych produktów markowych, skierowanych na rynek polski, jak również zagraniczny. Ale jest to produkt ciągle wymagający ulepszania. Dlatego też potrzebna jest spójna polityka wizerunkowa oraz zintegrowane działania promocyjne całego regionu, takie jak obecna kampania Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej – dodaje Marcin Chmielewski.