Promocja kalendarzyka dni płodnych, czyli 2,7 mln zł na kampanię sprzyjającej płodności

Udostępnij:
Resort zdrowia rozpoczął działania na rzecz zwiększenia prokreacji. Między innymi ogłoszono konkurs na portal, który wskaże dni płodne i wybrano firmę, która przygotuje kampanię „sprzyjającą płodności”. Oprócz tego planowane są kampanie informacyjne. Na przykład plakaty w komunikacji miejskiej o chorobach przenoszonych drogą płciową ze szczególnym naciskiem na kiłę.
Ministerstwo Zdrowia przekaże 2,7 mln zł na przygotowanie kampanii edukacyjno-społecznej sprzyjającej płodności. - Do jej rozpropagowania oprócz spotów w radiu i telewizji mają być wykorzystane nowoczesne sposoby komunikacji, na przykład portale społecznościowe i YouTube - informuje "Dziennik Gazeta Prawna" i donosi, że ministerstwo zaplanowało w sumie 10 działań, które mają wprowadzić „modę na dziecko”, wyedukować Polaków, pokazując, czego trzeba się wystrzegać, żeby nie doprowadzić do niepłodności, a także pomóc tym parom, które już podjęły starania o dziecko.

Na portalu, który powstanie znajdą się informacje, co zrobić, żeby zajść w ciążę. - A więc między innymi kalendarz opisujący poszczególne dni cyklu z możliwością interpretacji wprowadzonych przez kobietę danych. Narzędzie wyznaczy dni płodne, doradzi, jak się odżywiać oraz poinformuje na temat „ciekawostek z zakresu zdrowia prokreacyjnego”. Bonusem ma być także możliwość zadania pytań ekspertom na czacie. Koszt całości to 750 tys. zł - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".

Oprócz tego planowane są kampanie informacyjne. Na przykład plakaty w komunikacji miejskiej o chorobach przenoszonych drogą płciową ze szczególnym naciskiem na kiłę, które staje się coraz bardziej niebezpieczna.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.