Promocja polskiej branży medycznej w Miami
Redaktor: Aleksandra Lang
Data: 03.10.2012
Źródło: PAIZ, AL
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
Już za trzy tygodnie w Miami odbędzie się pierwsza z 22 zaplanowanych imprez promocyjnych
w ramach projektu „Program promocji branży turystyki medycznej” finansowanego z działania 6.5.1 POIG.
w ramach projektu „Program promocji branży turystyki medycznej” finansowanego z działania 6.5.1 POIG.
Od 24 do 26 października, na jednej z największych imprez na świecie w branży turystyki medycznej World Medical Tourism & Global Healthcare Congress, polskie firmy po raz pierwszy będą mogły zaprezentować swoją ofertę na stoisku narodowym przygotowanym przez konsorcjum realizujące projekt promocji turystyki medycznej: Europejskie Centrum Przedsiębiorczości, Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz AMEDS Centrum.
World Medical Tourism & Global Healthcare Congress w Miami odwiedza około 1500 osób z ponad 90 państw. W trakcie imprezy organizowanych jest ponad 10000 spotkań. Uczestnikami Kongresu są dostawcy usług zdrowotnych i turystyki medycznej, pracodawcy, menadżerowie dużych firm, przedstawiciele firm ubezpieczeniowych oraz branży wellness, organizacje rządowe i dostawcy zaawansowanych technologii medycznych. Uczestnicy targów mogą zapoznać się ze światowymi trendami rynkowymi, uzyskać i przedstawić najświeższe oferty turystyki medycznej, porozmawiać z ekspertami z branży. Udział w targach jest doskonałą okazją dla polskich przedsiębiorców do promocji swoich usług i oferty, a także do wzmocnienia międzynarodowego wizerunku i pozycji firmy.
Polskie firmy uczestniczące w Kongresie mogą ubiegać się o zwrot kosztów poniesionych na działania promocyjne nawet do 75 proc. Ponadto Organizator oferuje wsparcie w ramach rezerwacji miejsc, przygotowania stoisk, produkcji materiałów reklamowych, obsługi logistycznej wyjazdu oraz organizacji spotkań z potencjalnymi klientami i partnerami.
Kolejne imprezy promocyjne będą miały miejsce w Polsce, Danii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Rosji
i Wielkiej Brytanii. Ramy czasowe projektu to lata 2012-2015.
World Medical Tourism & Global Healthcare Congress w Miami odwiedza około 1500 osób z ponad 90 państw. W trakcie imprezy organizowanych jest ponad 10000 spotkań. Uczestnikami Kongresu są dostawcy usług zdrowotnych i turystyki medycznej, pracodawcy, menadżerowie dużych firm, przedstawiciele firm ubezpieczeniowych oraz branży wellness, organizacje rządowe i dostawcy zaawansowanych technologii medycznych. Uczestnicy targów mogą zapoznać się ze światowymi trendami rynkowymi, uzyskać i przedstawić najświeższe oferty turystyki medycznej, porozmawiać z ekspertami z branży. Udział w targach jest doskonałą okazją dla polskich przedsiębiorców do promocji swoich usług i oferty, a także do wzmocnienia międzynarodowego wizerunku i pozycji firmy.
Polskie firmy uczestniczące w Kongresie mogą ubiegać się o zwrot kosztów poniesionych na działania promocyjne nawet do 75 proc. Ponadto Organizator oferuje wsparcie w ramach rezerwacji miejsc, przygotowania stoisk, produkcji materiałów reklamowych, obsługi logistycznej wyjazdu oraz organizacji spotkań z potencjalnymi klientami i partnerami.
Kolejne imprezy promocyjne będą miały miejsce w Polsce, Danii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Rosji
i Wielkiej Brytanii. Ramy czasowe projektu to lata 2012-2015.