Rozwiązania digital signage w sieci POLMED SA
Redaktor: Aleksandra Lang
Data: 10.01.2014
Źródło: AL
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
Spółka technologiczna Admotion wdrożyła w grudniu 2013 r. system zdalnie zarządzanych ekranów w sieci medycznej Polmed SA. Pacjenci będą mogli zobaczyć treści dopasowane do miejsca i czasu, takie jak newsy, prognoza pogody, informacje lifestyle&healthcare oraz treści własne sieci Polmed.
Dzięki zastosowaniu rozwiązań digital signage Centrala Sieci może dotrzeć bezpośrednio do pacjentów zainteresowanych przekazem, aktualizując wyświetlany content z minuty na minutę.
„Zadaniem tego projektu jest podniesienie standardu komunikacji wewnętrznej w naszych placówkach oraz wykorzystanie potencjału w postaci Pacjentów oczekujących na wizytę. Wdrożone rozwiązania pozwalają także na zwiększanie świadomości na temat naszej marki i dają możliwość przedstawienia stale powiększającej się oferty w bardzo atrakcyjny wizualnie sposób” – mówi Beata Poznańska, dyrektor ds. logistyki sieci Polmed SA.
Polmed SA to sieć placówek o ugruntowanej pozycji, zajmująca czwarte miejsce na rynku prywatnych usług medycznych (według raportu serwisu Bloomberg). System digital signage w Polmed funkcjonuje w oparciu o 40 nośników zainstalowanych w poczekalniach i rejestracjach, we wszystkich 15 lokalizacjach sieci na terenie kraju. Placówki w każdym miesiącu odwiedza kilkadziesiąt tysięcy osób, które korzystają zarówno z abonamentów medycznych jak i świadczeń refundowanych przez NFZ.
„Bardzo cieszy nas fakt, że już piąta sieć medyczna zaufała rozwiązaniom technologicznym Admotion. Nasz model biznesowy łączy efekt skali oraz podejście B2B idealnie dopasowane do potrzeb branży medycznej” – podsumowuje Mateusz Rybakowski, Prezes Zarządu Admotion Sp. z o.o.
System digital signage w placówkach medycznych coraz częściej zastępuje materiały drukowane, takie jak ulotki i plakaty, w widoczny sposób obniżając koszty związane z projektowaniem, drukowaniem i kolportażem materiałów promocyjnych. Pacjenci oczekujący na wizytę stanowią zaś atrakcyjną grupę docelową dla właściciela placówki medycznej, ponieważ z jednej strony zdecydowali się już na skorzystanie z usługi, a jednocześnie wciąż mają otwarty portfel zakupowy. Co więcej w przypadku tej grupy docelowej nie istnieje żadne ryzyko, ponieważ pierwsza decyzja została podjęta, zatem w najgorszym wypadku po prostu nie skorzystają z poleconych im dodatkowych opcji.
„Zadaniem tego projektu jest podniesienie standardu komunikacji wewnętrznej w naszych placówkach oraz wykorzystanie potencjału w postaci Pacjentów oczekujących na wizytę. Wdrożone rozwiązania pozwalają także na zwiększanie świadomości na temat naszej marki i dają możliwość przedstawienia stale powiększającej się oferty w bardzo atrakcyjny wizualnie sposób” – mówi Beata Poznańska, dyrektor ds. logistyki sieci Polmed SA.
Polmed SA to sieć placówek o ugruntowanej pozycji, zajmująca czwarte miejsce na rynku prywatnych usług medycznych (według raportu serwisu Bloomberg). System digital signage w Polmed funkcjonuje w oparciu o 40 nośników zainstalowanych w poczekalniach i rejestracjach, we wszystkich 15 lokalizacjach sieci na terenie kraju. Placówki w każdym miesiącu odwiedza kilkadziesiąt tysięcy osób, które korzystają zarówno z abonamentów medycznych jak i świadczeń refundowanych przez NFZ.
„Bardzo cieszy nas fakt, że już piąta sieć medyczna zaufała rozwiązaniom technologicznym Admotion. Nasz model biznesowy łączy efekt skali oraz podejście B2B idealnie dopasowane do potrzeb branży medycznej” – podsumowuje Mateusz Rybakowski, Prezes Zarządu Admotion Sp. z o.o.
System digital signage w placówkach medycznych coraz częściej zastępuje materiały drukowane, takie jak ulotki i plakaty, w widoczny sposób obniżając koszty związane z projektowaniem, drukowaniem i kolportażem materiałów promocyjnych. Pacjenci oczekujący na wizytę stanowią zaś atrakcyjną grupę docelową dla właściciela placówki medycznej, ponieważ z jednej strony zdecydowali się już na skorzystanie z usługi, a jednocześnie wciąż mają otwarty portfel zakupowy. Co więcej w przypadku tej grupy docelowej nie istnieje żadne ryzyko, ponieważ pierwsza decyzja została podjęta, zatem w najgorszym wypadku po prostu nie skorzystają z poleconych im dodatkowych opcji.