System mobilny Asseco Business Solutions w Europlant PhytoPharm
Redaktor: Ewa Gosiewska
Data: 29.09.2011
Źródło: ITBC Communication Sp. z o.o./EG
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
Firma Europlant PhytoPharm Sp. z o.o., producent i dystrybutor znanych w Polsce i Europie leków oraz preparatów roślinnych, zdecydowała się na przedłużenie umowy z Asseco Business Solutions S.A. na użytkowanie rozwiązania klasy SFA wspomagającego działania sprzedażowe w terenie. Wdrożony w 2008 roku program Mobile Preselling skutecznie usprawnia pracę licznej grupy przedstawicieli handlowych Europlant w Polsce.
Zaimplementowany w Europlant PhytoPharm system Mobile Preselling pozwala pracownikom terenowym na ewidencjonowanie zamówień oraz informacji rynkowych, a następnie przekazywanie ich do centralnego serwera. Handlowcy mają stały mobilny dostęp do aktualnych i historycznych danych na temat konkretnych klientów oraz do informacji na temat poziomu realizacji indywidualnych planów sprzedaży. Kadra menedżerska natomiast, dzięki aplikacji centralnej, może z łatwością analizować efektywność działań przedstawicieli i lepiej nadzorować ich codzienną pracę oraz dynamicznie definiować nowe zadania do wykonania.
„System Mobile Preselling stanowi integralną część naszej firmy i skutecznie wspiera nas w procesach sprzedażowych, automatyzując je oraz dostarczając bardzo szczegółowych danych do analiz zarówno o pracy naszych przedstawicieli jak i danych z monitoringu konkurencji” – mówi Piotr Klaja National Sales Manager z Europlant PhytoPharm Sp. z o.o. – „Decydując się na przedłużenie umowy z Asseco Business Solutions braliśmy pod uwagę dotychczasową współpracę oraz bogate portfolio produktowe i doświadczenie firmy w projektach IT wspomagających sprzedaż i dystrybucję w branży farmaceutycznej. Dzięki temu wiemy, że w przypadku pojawienia się nowej potrzeby biznesowej z naszej strony możemy liczyć na profesjonalne wsparcie dostawcy. W naszej działalności kluczowa jest możliwość szybkiej reakcji na pojawiające się zmiany na rynku i dostosowywania do nich zarówno oferty, jak i działań. Dlatego też system informatyczny musi rozwijać się i zmieniać równolegle z naszą strategią, a to właśnie gwarantuje nam program Asseco Business Solutions” – dodaje Piotr Klaja.
„Zależy nam na tym, by użytkownicy oprogramowania Asseco BS mogli skupić się na prowadzeniu biznesu i zwiększaniu sprzedaży, nie martwiąc się o bieżącą pracę aplikacji, jej utrzymanie, bezpieczeństwo danych czy wprowadzanie do programu szybkich zmian wynikających ze zmieniających się potrzeb klienta i trendów rynkowych. Staramy się być zawsze elastyczni i oferować kompletne funkcjonalności pozwalające na realizację wymaganych zadań, jakie przed przedstawicielami stawiają menedżerowie, a w długofalowym aspekcie realizację strategii biznesowej Europlant PhytoPharm” – mówi Dorota Koziej, Project Manager w Wydziale Wdrożeń Systemów Mobilnych w Asseco Business Solutions S.A.
Systemy mobilne Asseco Business Solutions są jednymi z najbardziej popularnych aplikacji typu SFA w Europie. Korzysta z nich ponad 19 tys. użytkowników, w tym ponad 14 tysięcy przedstawicieli handlowych pracujących w Polsce oraz w 17 krajach Zachodniej, Środkowej i Wschodniej Europy.
„System Mobile Preselling stanowi integralną część naszej firmy i skutecznie wspiera nas w procesach sprzedażowych, automatyzując je oraz dostarczając bardzo szczegółowych danych do analiz zarówno o pracy naszych przedstawicieli jak i danych z monitoringu konkurencji” – mówi Piotr Klaja National Sales Manager z Europlant PhytoPharm Sp. z o.o. – „Decydując się na przedłużenie umowy z Asseco Business Solutions braliśmy pod uwagę dotychczasową współpracę oraz bogate portfolio produktowe i doświadczenie firmy w projektach IT wspomagających sprzedaż i dystrybucję w branży farmaceutycznej. Dzięki temu wiemy, że w przypadku pojawienia się nowej potrzeby biznesowej z naszej strony możemy liczyć na profesjonalne wsparcie dostawcy. W naszej działalności kluczowa jest możliwość szybkiej reakcji na pojawiające się zmiany na rynku i dostosowywania do nich zarówno oferty, jak i działań. Dlatego też system informatyczny musi rozwijać się i zmieniać równolegle z naszą strategią, a to właśnie gwarantuje nam program Asseco Business Solutions” – dodaje Piotr Klaja.
„Zależy nam na tym, by użytkownicy oprogramowania Asseco BS mogli skupić się na prowadzeniu biznesu i zwiększaniu sprzedaży, nie martwiąc się o bieżącą pracę aplikacji, jej utrzymanie, bezpieczeństwo danych czy wprowadzanie do programu szybkich zmian wynikających ze zmieniających się potrzeb klienta i trendów rynkowych. Staramy się być zawsze elastyczni i oferować kompletne funkcjonalności pozwalające na realizację wymaganych zadań, jakie przed przedstawicielami stawiają menedżerowie, a w długofalowym aspekcie realizację strategii biznesowej Europlant PhytoPharm” – mówi Dorota Koziej, Project Manager w Wydziale Wdrożeń Systemów Mobilnych w Asseco Business Solutions S.A.
Systemy mobilne Asseco Business Solutions są jednymi z najbardziej popularnych aplikacji typu SFA w Europie. Korzysta z nich ponad 19 tys. użytkowników, w tym ponad 14 tysięcy przedstawicieli handlowych pracujących w Polsce oraz w 17 krajach Zachodniej, Środkowej i Wschodniej Europy.