Ubezpieczenie w podróży zagranicznej dla lekarzy i lekarzy dentystów

Udostępnij:
Wakacje to najlepszy okres urlopowy dla lekarzy i lekarzy dentystów. Aby wygrzewać się w słońcu na ciepłej plaży lub zwiedzać nowe lądy, najlepiej wyjechać za granicę. Przed podróżą trzeba się ubezpieczyć. Jak wybrać dobre ubezpieczenie?
Przed wyborem polisy ubezpieczeniowej warto zorientować się, jaką ochronę nam proponuje. Czy podstawowe ubezpieczenie kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), czy dodatkowe rozszerzenie za podobną składkę?
Czy jest przeznaczone dla konkretnej grupy zawodowej, w tym wypadku do lekarzy i lekarzy dentystów, czy do wszystkich? Czy obejmuje tylko wyjazdy prywatne, czy także służbowe? Na jaką sumę jest ubezpieczenie? Czy jest łatwy dostęp do pomocy w razie zagrożenia zdrowia i życia? Na jaki okres jest ubezpieczenie?

Najlepiej wybrać takie, które jest adresowane do konkretnej grupy zawodowej, czyli do lekarzy i lekarzy dentystów, ponieważ bierze pod uwagę specyficzne cechy tego zawodu, istotne nawet w trakcie podróży.


Podróżna karta ubezpieczeniowa dla lekarzy
Doctor’s Travel Card - to karta, która jest programem ubezpieczeniowo-rabatowym, adresowanym do lekarzy i lekarzy dentystów od lat sześciu do sześćdziesięciu, mówiąc symbolicznie. To istotna informacja, ponieważ ubezpieczenia pod postacią kart są przeważnie oferowane osobom, które nie ukończyły dwudziestego szóstego roku życia. Karta Doctor’s Travel Card jest ważna cały rok.
Oprócz standardowych kosztów leczenia za granicą i NNW, karta zapewnia lekarzowi ochronę za granicą, gdy:
• przydarzy mu się wypadek w trakcie uprawiania ekstremalnych sportów wysokiego ryzyka na terenie całego świata,
• obejmuje wyjazdy prywatne i służbowe,
• nastąpi zaostrzenie objawów chorób przewlekłych u podróżujących.
Dodatkowo karta oferuje zniżki na rozmaite usługi, np. wycieczki oferowane przez biura podróży, kursy prawa jazdy, naukę języków obcych itp. Składka za ubezpieczenie jest najbardziej konkurencyjna, gdy lekarz lub lekarz dentysta przebywa za granicą więcej niż 14 dni.
Oprócz ochrony ubezpieczeniowej oraz zniżek, posiadacze karty mają dostęp do całodobowego centrum pomocy oraz serwisu „Concierge”, czyli tzw. asystenta, który pomaga w wypadku dokonania rezerwacji, zakupie i dostarczeniu biletów, a nawet kwiatów czy innych prezentów.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.