Więcej sprzedanych łóżek Famedu
Redaktor: Krystian Lurka
Data: 19.12.2018
Źródło: KL, Famed
Tagi: | Famed, Marek Suczyk |
W bieżącym roku Famed zwiększył liczbę sprzedanych egzemplarzy łóżek szpitalnych o 254 proc. Hitem eksportowym z Żywca było łóżko Nexo, czyli produkt stworzony z myślą o oddziałach opieki długoterminowej oraz intensywnej opieki medycznej. Odbiorcy chętnie wybierali także łóżka Nano i Prodigy 3 (LE-13).
Również w segmencie stołów operacyjnych spółka może pochwalić się rozwiązaniami docenianymi przez branżę. W 2018 roku sprzedaż stołów bariatrycznych wzrosła niemal dwukrotnie. Sprzęt Famedu jest dystrybuowany w 90 państwach, w tym na tak wymagających rynkach jak Stany Zjednoczone czy Chiny.
– Rosnąca liczba zamówień i przychody są potwierdzeniem, że przyjęliśmy optymalną strategię rozwoju. Jej konsekwentna realizacja skutkuje umacnianiem naszej pozycji zarówno w Polsce, jak i za granicą – przyznaje Marek Suczyk, wiceprezes Famedu.
Przeczytaj także: "Polski stół operacyjny z rekordową przeziernością" i "Suczyk: Konflikt gospodarczy USA i Chin jest szansą dla polskich firm, między innymi dla Famedu".
Zachęcamy do polubienia profilu "Menedżera Zdrowia" na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania konta na Twitterze: www.twitter.com/MenedzerZdrowia.
– Rosnąca liczba zamówień i przychody są potwierdzeniem, że przyjęliśmy optymalną strategię rozwoju. Jej konsekwentna realizacja skutkuje umacnianiem naszej pozycji zarówno w Polsce, jak i za granicą – przyznaje Marek Suczyk, wiceprezes Famedu.
Przeczytaj także: "Polski stół operacyjny z rekordową przeziernością" i "Suczyk: Konflikt gospodarczy USA i Chin jest szansą dla polskich firm, między innymi dla Famedu".
Zachęcamy do polubienia profilu "Menedżera Zdrowia" na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania konta na Twitterze: www.twitter.com/MenedzerZdrowia.