Call center i Biuro Obsługi Pacjenta receptą na kolejki do rejestracji w Bydgoszczy
Autor: Bartłomiej Leśniewski
Data: 19.04.2011
Źródło: Express Bydgoski
Działy:
Aktualności w Onkologia
Aktualności
Sakargi pacjentów na tasiemcowe kolejki do rejestracji bygoskiego Centrum Onkologii ustaną. Placówka uruchomiła nowoczesne call center, uruchamia Biuro Obsługi Pacjenta.
Nowoczesne przedsięwzięcie Centrum Onkologii usprawni wyznaczanie terminów wizyt i oszczędzi czas pacjentów - pisze "Express Bydgoski".
- Z zebranych przez nas w ubiegłym roku opinii pacjentów wynika, że najwięcej problemów sprawiało dodzwonienie się do rejestracji. Rejestratorki musiały jednocześnie odbierać telefony i zapisywać osoby, które przyszły osobiście. Ankieta wskazała również na problem braku informacji w Internecie - mówi gazecieKatarzyna Klawińska-Knach, kierowniczka Działu Zarządzania i Marketingu Centrum Onkologii.
Call center Centrum Onkologii funkcjonuje już od półtora miesiąca, a analizy wskazują, że tę drogę zapisów do specjalistów wybiera coraz więcej pacjentów. Na przełomie kwietnia i maja w holu głównym Centrum Onkologii (w miejscu obecnej recepcji) działać zacznie Biuro Obsługi Pacjenta. Pracownicy udzielą tam kompleksowych informacji o Centrum Onkologii, wydadzą wyniki badań i dokumentację medyczną oraz pomogą w przypadku kłopotów z rejestracją. Nowy projekt zakładał utworzenie komórki call center, otwarcie Biura Obsługi Klienta, rozbudowę strony internetowej o moduł Centrum Pacjenta oraz redakcję czasopisma „Focus CO”, wydawanego trzy razy w roku.
Opr. BL
- Z zebranych przez nas w ubiegłym roku opinii pacjentów wynika, że najwięcej problemów sprawiało dodzwonienie się do rejestracji. Rejestratorki musiały jednocześnie odbierać telefony i zapisywać osoby, które przyszły osobiście. Ankieta wskazała również na problem braku informacji w Internecie - mówi gazecieKatarzyna Klawińska-Knach, kierowniczka Działu Zarządzania i Marketingu Centrum Onkologii.
Call center Centrum Onkologii funkcjonuje już od półtora miesiąca, a analizy wskazują, że tę drogę zapisów do specjalistów wybiera coraz więcej pacjentów. Na przełomie kwietnia i maja w holu głównym Centrum Onkologii (w miejscu obecnej recepcji) działać zacznie Biuro Obsługi Pacjenta. Pracownicy udzielą tam kompleksowych informacji o Centrum Onkologii, wydadzą wyniki badań i dokumentację medyczną oraz pomogą w przypadku kłopotów z rejestracją. Nowy projekt zakładał utworzenie komórki call center, otwarcie Biura Obsługi Klienta, rozbudowę strony internetowej o moduł Centrum Pacjenta oraz redakcję czasopisma „Focus CO”, wydawanego trzy razy w roku.
Opr. BL