Specjalizacje, Kategorie, Działy

Call center i Biuro Obsługi Pacjenta receptą na kolejki do rejestracji w Bydgoszczy

Udostępnij:
Sakargi pacjentów na tasiemcowe kolejki do rejestracji bygoskiego Centrum Onkologii ustaną. Placówka uruchomiła nowoczesne call center, uruchamia Biuro Obsługi Pacjenta.
Nowoczesne przedsięwzięcie Centrum Onkologii usprawni wyznaczanie terminów wizyt i oszczędzi czas pacjentów - pisze "Express Bydgoski".

- Z zebranych przez nas w ubiegłym roku opinii pacjentów wynika, że najwięcej problemów sprawiało dodzwonienie się do rejestracji. Rejestratorki musiały jednocześnie odbierać telefony i zapisywać osoby, które przyszły osobiście. Ankieta wskazała również na problem braku informacji w Internecie - mówi gazecieKatarzyna Klawińska-Knach, kierowniczka Działu Zarządzania i Marketingu Centrum Onkologii.

Call center Centrum Onkologii funkcjonuje już od półtora miesiąca, a analizy wskazują, że tę drogę zapisów do specjalistów wybiera coraz więcej pacjentów. Na przełomie kwietnia i maja w holu głównym Centrum Onkologii (w miejscu obecnej recepcji) działać zacznie Biuro Obsługi Pacjenta. Pracownicy udzielą tam kompleksowych informacji o Centrum Onkologii, wydadzą wyniki badań i dokumentację medyczną oraz pomogą w przypadku kłopotów z rejestracją. Nowy projekt zakładał utworzenie komórki call center, otwarcie Biura Obsługi Klienta, rozbudowę strony internetowej o moduł Centrum Pacjenta oraz redakcję czasopisma „Focus CO”, wydawanego trzy razy w roku.

Opr. BL
 
Redaktor prowadzący:
dr n. med. Katarzyna Stencel - Oddział Onkologii Klinicznej z Pododdziałem Dziennej Chemioterapii, Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów w Poznaniu
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.