123RF
Centrum e-Zdrowia z nową infolinią techniczną
Redaktor: Iwona Konarska
Data: 06.12.2022
Źródło: Centrum e-Zdrowia
Działy:
Aktualności w Lekarz POZ
Aktualności
Tagi: | Centrum e-Zdrowia, infolinia |
Jest to wsparcie techniczne w sprawach e-zdrowia i funkcjonowania kilkudziesięciu różnych systemów i rejestrów IT. Z infolinii mogą korzystać zarówno pacjenci, jak i instytucje.
Z usług e-zdrowia, takich jak e-recepta, e-skierowanie czy aplikacje Internetowe Konto Pacjenta, mojeIKP oraz gabinet.gov.pl, każdego dnia korzystają miliony użytkowników, od pacjentów przez pracowników medycznych i farmaceutów, po kadrę menedżerską i instytucje publiczne.
Jak zapewnia Centrum e-Zdrowia, nowa infolinia jest prosta w obsłudze i wygodna dla użytkowników. Pod numerem 19 239 – 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę – pacjenci, pracownicy medyczni i inne podmioty uzyskają pomoc techniczną związaną z usługami e-zdrowia.
Obecnie uzyskanie pomocy technicznej ma być jeszcze prostsze dzięki bardziej intuicyjnemu interaktywnemu menu głosowemu. Od 1 grudnia br., dzwoniąc na infolinię techniczną CeZ, wystarczy wybrać odpowiednią kategorię użytkownika, a następnie wskazać system, którego dotyczy problem. Wyodrębniono łącznie dziewięć takich grup, od pacjentów, przez pracowników medycznych, farmaceutów, kadrę menadżerską po użytkowników pozostałych systemów.
Osoby i instytucje na co dzień korzystające z usług e-zdrowia pomoc techniczną mogą też uzyskać, wypełniając formularz zgłoszeniowy na stronie ezdrowie.gov.pl (dotyczy systemu e-zdrowie P1) lub wysyłając e-maila na jeden ze wskazanych przez nas adresów, przeznaczonych dla każdego z systemów.
Z kolei pacjenci mogą się kontaktować z centrum za pośrednictwem profilu Internetowe Konto Pacjenta na Facebooku.
Dodatkowo od dwóch lat na portalu pacjent.gov.pl działa chatbot, za pomocą którego można zadać pytanie o konkretne usługi e-zdrowia. Narzędzie to cieszy się popularnością wśród użytkowników strony. Od chwili jego uruchomienia w październiku 2020 r. skorzystało z niego 4,7 mln osób. Łącznie udzielono w ten sposób 9,7 mln odpowiedzi.
Opracowanie: INK
Jak zapewnia Centrum e-Zdrowia, nowa infolinia jest prosta w obsłudze i wygodna dla użytkowników. Pod numerem 19 239 – 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę – pacjenci, pracownicy medyczni i inne podmioty uzyskają pomoc techniczną związaną z usługami e-zdrowia.
Obecnie uzyskanie pomocy technicznej ma być jeszcze prostsze dzięki bardziej intuicyjnemu interaktywnemu menu głosowemu. Od 1 grudnia br., dzwoniąc na infolinię techniczną CeZ, wystarczy wybrać odpowiednią kategorię użytkownika, a następnie wskazać system, którego dotyczy problem. Wyodrębniono łącznie dziewięć takich grup, od pacjentów, przez pracowników medycznych, farmaceutów, kadrę menadżerską po użytkowników pozostałych systemów.
Osoby i instytucje na co dzień korzystające z usług e-zdrowia pomoc techniczną mogą też uzyskać, wypełniając formularz zgłoszeniowy na stronie ezdrowie.gov.pl (dotyczy systemu e-zdrowie P1) lub wysyłając e-maila na jeden ze wskazanych przez nas adresów, przeznaczonych dla każdego z systemów.
Z kolei pacjenci mogą się kontaktować z centrum za pośrednictwem profilu Internetowe Konto Pacjenta na Facebooku.
Dodatkowo od dwóch lat na portalu pacjent.gov.pl działa chatbot, za pomocą którego można zadać pytanie o konkretne usługi e-zdrowia. Narzędzie to cieszy się popularnością wśród użytkowników strony. Od chwili jego uruchomienia w październiku 2020 r. skorzystało z niego 4,7 mln osób. Łącznie udzielono w ten sposób 9,7 mln odpowiedzi.
Opracowanie: INK