Farmacja jest Kobietą

Udostępnij:
Rozpoczęła się kampania edukacyjna dotycząca nowych uprawnień farmaceutycznych, wprowadzonych w wyniku pandemii COVID-19 i zmiany ustawy o zawodzie farmaceuty. Jest ona także wyrazem podziękowania dla ciężkiej pracy farmaceutek stanowiących ponad 80 proc. wszystkich pracujących w tym zawodzie.
Inspiracją do przedsięwzięcia było przeprowadzone na zlecenie Nutropharma badanie, podczas którego sprawdzono, jak pandemia wpłynęła zarówno na pracę zawodową, jak i aspekty zdrowotne życia farmaceutek.

Badanie i stworzony na jego bazie raport „Farmaceuci w pandemii” wykazał, że choć wzrosła liczba zadań i odpowiedzialność, co odcisnęło duże piętno na codziennym życiu i zdrowiu farmaceutek, to właśnie nowe uprawnienia związane ze zmianami covidowymi i znowelizowaną ustawą o zawodzie farmaceuty są dla nich największą motywację do pracy.

Kampania „Farmacja jest Kobietą” składa się z wielu inicjatyw edukacyjnych, w tym cyklu filmów z udziałem Katarzyny Bosackiej oraz znanych farmaceutek – Any Krysewicz, Pauliny Front i Zosi Winczewskiej.

Poza działaniami edukacyjnymi promującymi rozszerzone uprawnienia w trakcie kampanii zostaną zrealizowane także podcasty i webinary dla farmaceutek, poświęcone ich wieloaspektowej roli oraz różnym aspektom ich codzienności, w szczególności ich zdrowiu.

Gościem pierwszego podcastu była Agnieszka Stankiewicz - farmaceutka, kierowniczka apteki, psychodietetyk, certyfikowany profesjonalista medycyny stylu życia, zaś bohaterkami pierwszego webinaru –Janina Bąk i Katarzyna Miller. Wszelkie informacje można znaleźć na stronie internetowej http://farmawiedzy.com.pl/ oraz na profilu Instagramowym @Farmacja Jest Kobietą.

Kampania ma zasięg ogólnopolski i będzie trwała do października 2022 r. Patronami kampanii są Wirtualna Polska (patronat medialny) oraz Okręgowa Izba Aptekarska w Warszawie (patronat merytoryczny).
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.