Bieżący numer
Archiwum
Artykuły zaakceptowane
O czasopiśmie
Rada naukowa
Recenzenci
Bazy indeksacyjne
Prenumerata
Kontakt
Zasady publikacji prac
Panel Redakcyjny
Zgłaszanie i recenzowanie prac online
|
2/2016
vol. 24 streszczenie artykułu:
Artykuł oryginalny
Evidence-Based Practice (EBP) w praktyce zawodowej pielęgniarek — analiza wiedzy, postaw i umiejętności w zależności od wykształcenia
Jarosława Belowska
1
,
Mariusz Panczyk
1
,
Aleksander Zarzeka
1
,
Halina Żmuda-Trzebiatowska
2
,
Barbara Kot-Doniec
2
,
Joanna Gotlib
1
Data publikacji online: 2016/10/21
Pełna treść artykułu
Pobierz cytowanie
ENW EndNote
BIB JabRef, Mendeley
RIS Papers, Reference Manager, RefWorks, Zotero
AMA
APA
Chicago
Harvard
MLA
Vancouver
Wstęp. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych oparte na najnowszych wynikach badań naukowych jest warunkiem koniecznym do sprawowania opieki pielęgniarskiej na najwyższym poziomie. Introduction. Upgrading of professional qualifications on the basis of the latest scientific research is a prerequisite to the provision of top-quality nursing care. Aim. Knowledge, attitudes and skills of polish nurses in the application of Evidence-Based Practice (EBP) in professional practice depending on the education held. słowa kluczowe:
Evidence-Based Practice; pielęgniarstwo; wykształcenie |