*UWAGA: o wysokości opłat decyduje data wpłaty, a nie data rejestracji
Szanowni Państwo,
pragniemy poinformować uczestników 32nd EACD Annual Meeting w Poznaniu, którzy uiścili opłatę za uczestnictwo, że opłata pozostaje ważna w nowym terminie konferencji - 25-28 listopada.
W przypadku wyrażenia chęci wycofania płatności, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@termedia.pl
W przypadku rezygnacji naliczana jest opłata manipulacyjna w wysokości 30%.
Opłata za udział w wydarzeniu towarzyszącym jest niefinansowana ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE
Ceny zawierają podatek VAT.
Pakiet obejmuje następujące świadczenia:
– udział w sesjach,
– szczegółowy program,
– certyfikat uczestnictwa,
– wstęp na wystawę firm medycznych,
Warunkiem wzięcia udziału w kongresie jest:
– rejestracja,
– wpłata na konto wydawnictwa,
– akceptacja regulaminu uczestnictwa.
Zarejestrować się można poprzez panel rejestracyjny znajdujący się w zakładce „rejestracja uczestników” lub klikając poniżej
Rejestracja uczestników
Prosimy o wpłatę na konto:
Termedia sp. z o.o.
ul. Kleeberga 8
61-615 Poznań
SANTANDER BANK POLSKA S.A.
30 1090 1359 0000 0001 0559 9169
(z dopiskiem EACD20 + imię i nazwisko uczestnika)
Zgodnie ze zmianą ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o podatku od towarów i usług, która wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2020 roku, prosimy przy rejestracji o podanie ostatecznych danych do wystawienia dokumentu sprzedaży, gdyż nie będzie możliwości zmiany charakteru tego dokumentu.
Ostateczny termin przyjmowania wpłat przelewem upływa 18 listopada 2020 r.
Po tym terminie istnieje możliwość uiszczenia opłaty w biurze kursu.
Rezygnację z udziału w kursie przyjmujemy tylko drogą pisemną (poczta, faks, e-mail) do 12 listopada 2020 r. Po tym terminie wpłacone pieniądze nie będą zwracane.
Biuro organizacyjne:
Wydawnictwo Termedia
ul. Kleeberga 2
61-615 Poznań
tel./faks + 48 61 656 22 00
Szanowni Państwo,
pragniemy poinformować uczestników 32nd EACD Annual Meeting w Poznaniu, którzy uiścili opłatę za uczestnictwo, że opłata pozostaje ważna w nowym terminie konferencji - 25-28 listopada.
W przypadku wyrażenia chęci wycofania płatności, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@termedia.pl
W przypadku rezygnacji naliczana jest opłata manipulacyjna w wysokości 30%.
Opłata za udział w wydarzeniu towarzyszącym jest niefinansowana ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE
Ceny zawierają podatek VAT.
Pakiet obejmuje następujące świadczenia:
– udział w sesjach,
– szczegółowy program,
– certyfikat uczestnictwa,
– wstęp na wystawę firm medycznych,
Warunkiem wzięcia udziału w kongresie jest:
– rejestracja,
– wpłata na konto wydawnictwa,
– akceptacja regulaminu uczestnictwa.
Zarejestrować się można poprzez panel rejestracyjny znajdujący się w zakładce „rejestracja uczestników” lub klikając poniżej
Rejestracja uczestników
Prosimy o wpłatę na konto:
Termedia sp. z o.o.
ul. Kleeberga 8
61-615 Poznań
SANTANDER BANK POLSKA S.A.
30 1090 1359 0000 0001 0559 9169
(z dopiskiem EACD20 + imię i nazwisko uczestnika)
Zgodnie ze zmianą ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o podatku od towarów i usług, która wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2020 roku, prosimy przy rejestracji o podanie ostatecznych danych do wystawienia dokumentu sprzedaży, gdyż nie będzie możliwości zmiany charakteru tego dokumentu.
Ostateczny termin przyjmowania wpłat przelewem upływa 18 listopada 2020 r.
Po tym terminie istnieje możliwość uiszczenia opłaty w biurze kursu.
Rezygnację z udziału w kursie przyjmujemy tylko drogą pisemną (poczta, faks, e-mail) do 12 listopada 2020 r. Po tym terminie wpłacone pieniądze nie będą zwracane.
Biuro organizacyjne:
Wydawnictwo Termedia
ul. Kleeberga 2
61-615 Poznań
tel./faks + 48 61 656 22 00