BARIASTYCZNA CHLOEDUKACJA

 

ONLINE, 07.09.2024





UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE PODCZAS WYDARZENIA ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ
OPŁACENIA UCZESTNICTWA WYŁĄCZNIE PRZEZ SYSTEM PAYU


Przedstawicieli medycznych chcących zarejestrować uczestników prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta: kontakt@termedia.pl

1/ Jak się zarejestrować – uczestnik indywidualny
Do rejestracji wymagane jest konto użytkownika na portalu Termedia.pl. Jeżeli nie masz konta, zostanie ono utworzone podczas rejestracji. Jeżeli masz już konto, zaloguj się i wciśnij przycisk REJESTRACJA. Dane automatycznie się wypełnią, ale możesz jej poprawić. Sprawdź, czy e-mail i telefon są aktualne.

Tymi kanałami będziemy przesyłać przypomnienia odnośnie transmisji. (dotyczy tylko udziału online)

2/ Jak uzyskać fakturę za płatność?
W formularzu rejestracyjnym należy podać pełne dane do wystawienia faktury. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo dokument na podany adres mailowy.

3/ Czy przyznawane są punkty edukacyjne za udział w wydarzeniu?
Tak.

4/ Czy wydawane są certyfikaty za udział w wydarzeniu?
Tak, certyfikaty zostaną umieszczone w zakładce "TECZKA UCZESTNIKA" po zakończeniu wydarzenia.

5/ Jak uczestniczyć w wydarzeniu?
Należy wejść na stronę www.termedia.pl, w zakładce Konferencje i webinary wybrać stronę wydarzenia i zalogować się na swoje konto. (dotyczy tylko udziału online)

6/ Czy materiały będą dostępne również po wydarzeniu?
Dostęp do nagranych wykładów (dla osób, które wniosły stosowną opłatę), aktywowany będzie najwcześniej dwa dni po zakończeniu konferencji. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta pod adresem https://www.termedia.pl/Twoje-produkty 
Wydawca dokłada wszelkich starań, aby zakres materiałów po konferencyjnych był jak najszerszy. Niemniej jednak (przykładając szczególną wagę dla poszanowania praw autorskich),  w przypadku jeśli nie otrzymano zgody na pozostawienie nagranego wykładu w archiwum,  materiał taki nie zostanie opublikowany w archiwum.

7/ Czy mogę zadać pytanie podczas wykładu?
Tak, podczas każdego wykładu można zadać pytanie poprzez czat w oknie transmisji. Odpowiedzi będą udzielane podczas sesji Q&A. (dotyczy tylko udziału online)

8/ Informacje techniczne
  • Jeżeli transmisja nie rozpoczęła się o czasie, spróbuj odświeżyć okno przeglądarki.
  • Jeżeli widzisz obraz, ale nie słyszysz dźwięku, kliknij player. Niektóre przeglądarki nie pozwalają na automatyczne włączeniu obrazu i głosu. Jeżeli nadal występuje problem z dźwiękiem, sprawdź, czy na pewno głośniki w Twoim komputerze są włączone.
  • Jeżeli transmisja zanika/ jest przerywana lub obraz ma niską jakość, w pierwszej kolejności sprawdź szybkość swojego Internetu. Możesz to zrobić np. poprzez speedtest.pl. Aby webinar był odtwarzany poprawnie, powinieneś mieć minimum 2Mb/s. Klikając w koło zębate widoczne na playerze, możesz samodzielnie sterować jakością obrazu.
  • Player powinien działać na każdej używanej obecnie przeglądarce, my jednak rekomendujemy korzystanie z Chrome lub Firefox.
Jeśli przy pomocy naszych wskazówek nie udało Ci się wyeliminować problemu lub pojawiły się jakieś inne komplikacje z odtworzeniem transmisji, napisz do nas na adres pomoc@termedia.pl.

W przypadku problemów z logowaniem lub rejestracją, prosimy o:
  • kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00,  pod numerem telefonu 506802006
  • kontakt mailowy pod adresem kontakt@termedia.pl
  •