Jeżeli webinar nie rozpoczął się o czasie, spróbuj odświeżyć okno przeglądarki.
Jeżeli widzisz obraz, ale nie słyszysz dźwięku, kliknij w player. Niektóre przeglądarki nie pozwalają na automatyczne włączeniu obrazu i głosu.
Jeżeli nadal występuje problem z dźwiękiem, sprawdź czy na pewno głośniki w Twoim komputerze są włączone.
Player powinien działać na każdej używanej obecnie przeglądarce, my jednak rekomendujemy korzystanie z Chrome lub Firefox.
Jeżeli transmisja zanika/ jest przerywana lub obraz ma niską jakość, w pierwszej kolejności sprawdź szybkość swojego Internetu.
Możesz to zrobić np. poprzez speedtest.pl. Aby webinar był odtwarzany poprawnie, powinieneś mieć minimum 2Mb/s.
Klikając w koło zębate widoczne na playerze, możesz samodzielnie sterować jakością obrazu.
Podczas trwania webinaru, masz również możliwość zadawania pytań, możesz to zrobić korzystając z dostępnego w oknie transmisji chatu.
Jeśli przy pomocy naszych wskazówek nie udało Ci się wyeliminować problemu lub pojawiły się jakieś inne komplikacje z odtworzeniem transmisji, napisz do nas na adres pomoc@termedia.pl.