Przedstawicieli medycznych chcących zarejestrować uczestników prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta:
1/ Jak się zarejestrować – uczestnik indywidualny
Do rejestracji wymagane jest konto użytkownika na portalu Termedia.pl. Jeżeli nie masz konta, zostanie ono utworzone podczas rejestracji. Jeżeli masz już konto, zaloguj się i wciśnij przycisk REJESTRACJA. Dane automatycznie się wypełnią, ale możesz jej poprawić.
Sprawdź czy email i telefon są aktualne. Tymi kanałami będziemy przesyłać przypomnienia odnośnie transmisji.
2/ Co jeżeli byłam/em zarejestrowana/y na konferencję stacjonarną? Czy muszę zarejestrować się na e-konferencje?
Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:
3/ Jak uzyskać fakturę za płatność?
W formularzu rejestracyjnym należy podać pełne dane do wystawienia faktury. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo dokument na podany adres mailowy.
4/ Czy przyznawane są punkty edukacyjne za udział w e-konferencji?
Tak.
5/ Czy wydawane są certyfikaty za udział w e-konferencji?Tak, certyfikaty zostaną umieszczone w zakładce "TECZKA UCZESTNIKA" po zakończeniu konferencji.
6/ Jak uczestniczyć w wydarzeniu?
Należy wejść na stronę
www.termedia.pl, w zakładce Konferencje i webinary wybrać stronę wydarzenia i zalogować się na swoje konto.
7/ Czy materiały będą dostępne również po e-konferencji ?
Dostęp do nagranych wykładów (dla osób, które wniosły stosowną opłatę), aktywowany będzie najwcześniej dwa dni po zakończeniu konferencji. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta pod adresem
https://www.termedia.pl/Twoje-produkty
8/ Czy mogę zadać pytanie podczas wykładu ?
Tak, podczas każdego wykładu można zadać pytanie. Odpowiedzi będą udzielane podczas sesji Q&A.
W przypadku problemów z logowaniem lub rejestracją, prosimy o:
- kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-19.00, nr tel. 506 802 006 lub 500 068 362
- kontakt mailowy pod adresem szkolenia@termedia.pl
Jednocześnie przypominamy, iż osoby wykupujące pakiet premium mają możliwość oglądania materiałów w archiwum VOD