INSTRUKCJE DOTYCZĄCE PRZESYŁANIA ABSTRAKTÓW
- UWAGA! - Termin przyjmowania abstraktów został przedłużony do dnia 30 czerwca 2024r.
- Abstrakty zgłaszamy poprzez formularz.
- Przesyłane abstrakty powinny dotyczyć tematów wymienionych poniżej.
- Wystąpienia mogą dotyczyć zarówno prac naukowych jak i poglądowych oraz opisów konkretnych działań czy interwencji.
- Nie ma ograniczeń co do liczby abstraktów, które dana osoba może przesłać.
- Zgłaszając abstrakt należy poprawnie wpisać imię i nazwisko oraz adres e-mail zgłaszającego - dane te będą służyły do dalszej korespondencji z autorem/autorami.
- Zgłaszając abstrakt należy poprawnie wpisać afiliacje wszystkich autorów
OBOWIĄZUJĄCY WZÓR ABSTRAKTU
Objętość: nie powinna przekraczać 1 strony, maksymalna liczba słów to 350, z wyłączeniem tytułu i informacji o autorze.
Tytuł: powinien być zwięzły, jasno wskazujący na charakter i zawartość przygotowanych do prezentacji materiałów.
Nazwiska autorów: Podajemy pełne imię (imiona) i nazwiska autorów, stopnie naukowe oraz pełne afiliacje.
Wstęp: w tym informacje o celach prezentacji oraz grupie docelowej.
Streszczenie: zawierające przedstawienie najistotniejszych elementów planowanego wystąpienia, np. opis podjętych działań, wykorzystanych metod, grupy odbiorców, wyników oraz wniosków.
Znaczenie dla użytkowników i rodzin: tzn. znaczenie przedłożonej pracy w odniesieniu do osób z doświadczeniem życiowym, dzieci objętych wczesną interwencją i/lub wczesnym wspomaganiem rozwoju oraz członków ich rodzin i osób bliskich.
Wszystkie streszczenia będą recenzowane przez członków Komitetu Naukowego.
Informacja o zaakceptowanych abstraktach zostanie przekazana do zgłaszających drogą mailową.
Zakwalifikowane prace będą przedstawiane w formie 10 minutowych wystąpień ustnych, prezentowanych podczas sesji plenarnej.
GŁÓWNE TEMATY SESJI
Kategorie tematyczne:
- Porozmawiajmy o chorobach rzadkich
- Porozmawiajmy o aktywności
- Porozmawiajmy o uczestnictwie
- Porozmawiajmy o czynnikach osobowych
- Porozmawiajmy o czynnikach środowiskowych