Pakiet rejestracyjny obejmuje:
– udział w sesjach wydarzenia,
– poczęstunek w trakcie przerw,
– szczegółowy program,
– identyfikator,
– certyfikat uczestnictwa.
Przedstawicieli medycznych chcących zarejestrować uczestników prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta: kontakt@termedia.pl
1/ Jak się zarejestrować – uczestnik indywidualny
Do rejestracji wymagane jest konto użytkownika na portalu Termedia.pl. Jeżeli nie masz konta, zostanie ono utworzone podczas rejestracji. Jeżeli masz już konto, zaloguj się i wciśnij przycisk REJESTRACJA. Dane automatycznie się wypełnią, ale możesz jej poprawić. Sprawdź, czy e-mail i telefon są aktualne. Tymi kanałami będziemy przesyłać informacje o wydarzeniu.
2/ Jak uzyskać fakturę za płatność?
W formularzu rejestracyjnym należy podać pełne dane do wystawienia faktury. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo dokument na podany adres mailowy.
3/ Czy przyznawane są punkty edukacyjne za udział w wydarzeniu?
Tak.
4/ Czy wydawane są certyfikaty za udział w wydarzeniu?
Tak, certyfikaty zostaną umieszczone w zakładce "TECZKA UCZESTNIKA" po zakończeniu wydarzenia.
W przypadku problemów z logowaniem lub rejestracją, prosimy o:
- kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, podczas wydarzenia do godziny 19:00, nr tel. 506 802 006 lub 500 068 362
- kontakt mailowy pod adresem kontakt@termedia.pl
- kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, nr tel. 506 802 006 lub 500 068 362
- kontakt mailowy pod adresem kontakt@termedia.pl