Allegro gra z Orkiestrą
Redaktor: Andrzej Kordas
Data: 05.01.2012
Źródło: VMR New Media Agency
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
W tym roku Orkiestra zagra inaczej niż zwykle. Podczas tegorocznego XX Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, tradycyjny hymn WOŚP będzie można usłyszeć w nietypowym wykonaniu - zamiast tradycyjnych instrumentów zagrają kubki, papierowe tuby, drukarka, faktury VAT i inne biurowe akcesoria. A wszystko to w interaktywnym spocie reklamowym Allegro, który jest częścią nowej kampanii pod hasłem 'Co jest grane?'.
Akcja to przede wszystkim nietypowe podziękowanie dla wszystkich użytkowników, którzy co roku wspierają WOŚP za pośrednictwem aukcji charytatywnych Allegro. To także podkreślenie wieloletniej współpracy Allegro z fundacją Jurka Owsiaka oraz zaproszenie do udziału w jubileuszowym, XX Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem 'Gramy z pompą!', a zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na zakup pomp insulinowych dla ciężarnych kobiet z cukrzycą oraz urządzeń dla ratowania życia wcześniaków. - Mamy nadzieję, że ta akcja pomoże nam zebrać odpowiednie środki i pobić w tym roku kolejny rekord -mówi Krzysztof Śpiewek z Grupy Allegro. W zeszłym roku na aukcjach WOŚP udało się zgromadzić kwotę w wysokości 3 623 683 zł.
W ramach kampanii powstała aplikacja oparta o interaktywny film, którego motywem przewodnim jest nietypowe wykonanie oficjalnego hymnu WOŚP. Dodatkowo w aplikacji pojawiają się elementy personalizacji. Dzięki synchronizacji z Facebookiem, użytkownik zobaczy w spocie m.in. swoje imię, nazwisko i zdjęcie profilowe z Facebooka oraz otrzyma wiadomość od losowo wybranego znajomego.
Aplikacja jest dostępna pod adresem: http://cojestgrane.allegro.pl/
Za koncepcję odpowiada VMR New Media Agency oraz Dział Marketingu Grupy Allegro. VMR działa na rynku od 2004 roku i realizuje kampanie marketingowe dla takich klientów, jak: Platforma Obywatelska, BMW, Spółdzielcza Grupa Bankowa, Discovery Channel Polska, YES czy Ministerstwo Skarbu Państwa.
Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem 'Gramy z pompą!', a zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na zakup pomp insulinowych dla ciężarnych kobiet z cukrzycą oraz urządzeń dla ratowania życia wcześniaków. - Mamy nadzieję, że ta akcja pomoże nam zebrać odpowiednie środki i pobić w tym roku kolejny rekord -mówi Krzysztof Śpiewek z Grupy Allegro. W zeszłym roku na aukcjach WOŚP udało się zgromadzić kwotę w wysokości 3 623 683 zł.
W ramach kampanii powstała aplikacja oparta o interaktywny film, którego motywem przewodnim jest nietypowe wykonanie oficjalnego hymnu WOŚP. Dodatkowo w aplikacji pojawiają się elementy personalizacji. Dzięki synchronizacji z Facebookiem, użytkownik zobaczy w spocie m.in. swoje imię, nazwisko i zdjęcie profilowe z Facebooka oraz otrzyma wiadomość od losowo wybranego znajomego.
Aplikacja jest dostępna pod adresem: http://cojestgrane.allegro.pl/
Za koncepcję odpowiada VMR New Media Agency oraz Dział Marketingu Grupy Allegro. VMR działa na rynku od 2004 roku i realizuje kampanie marketingowe dla takich klientów, jak: Platforma Obywatelska, BMW, Spółdzielcza Grupa Bankowa, Discovery Channel Polska, YES czy Ministerstwo Skarbu Państwa.