Bez marketingu i PR nie ma szpitala

Udostępnij:
W czwartek rozpoczyna się III Forum Marketingu i PR w Ochronie Zdrowia. Czy bez marketingu i PR może funkcjonować szpital XXI wieku?
Forum Marketingu i Public Relations w Ochronie Zdrowia to spotkanie menedżerów placówek medycznych, pracowników odpowiedzialnych za realizację zadań z dziedziny marketingu i PR czy politykę jakości, rzeczników prasowych oraz lekarzy, którzy chcą jeszcze lepiej komunikować się z pacjentem. Tematy zostały tak dobrane, aby z przekazanej wiedzy skorzystały zarówno publiczne, jak i niepubliczne jednostki ochrony zdrowia.

III Forum Marketingu i Public Relations w Ochronie Zdrowia. Dwudniowe spotkanie, które odbędzie się 20-21 września w Warszawie, wypełnią wykłady, praktyczne warsztaty, dyskusje oraz spotkania ekspertów z uczestnikami.

Kiedy rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a pacjenci wymagający, placówki ochrony zdrowia coraz częściej starają się wyróżnić jakością i wysokimi standardami usług oraz wykreować pozytywny wizerunek w otoczeniu lokalnym. Jak to osiągnąć?

Wciąż bolączką polskich placówek medycznych jest nieodpowiednia komunikacja z pacjentem. – Co ciekawe, studenci z zagranicy doskonale wiedzą, że od dobrej komunikacji z pacjentem zależy powodzenie ich biznesu, jakim jest prowadzenie gabinetu – mówił Tomasz Sobierajski, specjalista w dziedzinie socjologii zdrowia.

Uczestnicy spotkania dowiedzą się jak przygotować i zrealizować kampanię zaangażowaną społecznie oraz gdzie szukać funduszy i jak przekonać sponsorów do zaangażowania się np. w akcje profilaktyczne.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.