Boehringer Ingelheim wprowadza promującą naukę i innowacyjność społecznościową grę Syrum
Redaktor: Aleksandra Lang
Data: 01.10.2012
Źródło: Boehringer Ingelheim, AL
Działy:
Poinformowano nas
Aktualności
Boehringer Ingelheim ogłosił uruchomienie na Facebooku swojej pierwszej gry społecznościowej w formacie beta o nazwie Syrum. Dla firmy farmaceutycznej ukierunkowanej na badania naukowe, Syrum będzie nową i stale zmieniającą się platformą, mającą na celu inspirowanie i edukację w zmieniającym się świecie cyfrowym.
W trakcie trwającego ponad dwa lata procesu tworzenia Syrum został zaprojektowany specjalnie po to, by poprzez mechanikę gry pokazywać złożone procesy związane z badaniami medycznymi i rozwojem. Ma za zadanie w sposób rozrywkowy i zajmujący promować naukę i innowacyjność w cyfrowej społeczności.
„Na całym świecie w procesie edukacji zrobiono użytek z gier komputerowych, gdyż coraz więcej organizacji docenia fakt, że ludzi lepiej motywuje i stymuluje interakcja, zabawa i zaangażowanie” - powiedział dr Jez Rose, psycholog behawioralny z Buckinghamshire w Wielkiej Brytanii. „Syrum jest wspaniałym przykładem na to, że rozrywkę można wykorzystać w dostarczaniu treści edukacyjnych, jednocześnie utrzymując zainteresowanie i zaangażowanie poprzez logiczny styl uczenia się w platformie.”
Syrum umożliwia graczom tworzenie i prowadzenie własnej firmy farmaceutycznej, a przy użyciu wirtualnego laboratorium, odkrywanie i tworzenie wymyślonych leków w celu poprawy zdrowia na świecie. Związki chemiczne można tworzyć i wymieniać z innymi graczami. W każdym „rozdziale” gracz musi rozwiązać konkretny problem, zwalczyć chorobę lub pandemię. Celem jest wynalezienie lekarstw, najpierw poprzez stworzenie stabilnego leku, przeprowadzenie badania klinicznego i w końcu wprowadzenie leku na rynek.
„Przemysł farmaceutyczny ukierunkowany na badania jest nierozerwalnie związany z edukacją kierowaną przede wszystkim do profesjonalistów w dziedzinie medycyny czy farmacji, ale także bezpośrednio do opinii publicznej” - mówi John Pugh, dyrektor Sekcji Cyfrowej w Boehringer Ingelheim. „Ta gra traktowana jest przez Boehringer Ingelheim jako eksperymentalny sposób przekazywania informacji. Wyzwaniem jest dokonanie tego w sposób prawdziwie zajmujący, edukacyjny i rozrywkowy - sposób, który wciąga gracza.”
Syrum został stworzony na Facebooku i już osiągnął znaczny poziom zainteresowania zarówno w przemyśle farmaceutycznym, jak i wśród samych graczy. Ponad 1 000 osób zarejestrowało się już przez stronę www.syrum-game.com, by grać przed oficjalnym uruchomieniem gry.
Syrum udostępniono w formacie beta poza Stanami Zjednoczonymi i Kanadą, by aktywnie zachęcać graczy do wyrażania swoich opinii. W oparciu o pomysły i opinie uczestników zabawy, gra Syrum będzie stale rozwijana i udoskonalana.
Oficjalne uruchomienie Syrum na skalę światową planowane jest na rok 2013.
„Na całym świecie w procesie edukacji zrobiono użytek z gier komputerowych, gdyż coraz więcej organizacji docenia fakt, że ludzi lepiej motywuje i stymuluje interakcja, zabawa i zaangażowanie” - powiedział dr Jez Rose, psycholog behawioralny z Buckinghamshire w Wielkiej Brytanii. „Syrum jest wspaniałym przykładem na to, że rozrywkę można wykorzystać w dostarczaniu treści edukacyjnych, jednocześnie utrzymując zainteresowanie i zaangażowanie poprzez logiczny styl uczenia się w platformie.”
Syrum umożliwia graczom tworzenie i prowadzenie własnej firmy farmaceutycznej, a przy użyciu wirtualnego laboratorium, odkrywanie i tworzenie wymyślonych leków w celu poprawy zdrowia na świecie. Związki chemiczne można tworzyć i wymieniać z innymi graczami. W każdym „rozdziale” gracz musi rozwiązać konkretny problem, zwalczyć chorobę lub pandemię. Celem jest wynalezienie lekarstw, najpierw poprzez stworzenie stabilnego leku, przeprowadzenie badania klinicznego i w końcu wprowadzenie leku na rynek.
„Przemysł farmaceutyczny ukierunkowany na badania jest nierozerwalnie związany z edukacją kierowaną przede wszystkim do profesjonalistów w dziedzinie medycyny czy farmacji, ale także bezpośrednio do opinii publicznej” - mówi John Pugh, dyrektor Sekcji Cyfrowej w Boehringer Ingelheim. „Ta gra traktowana jest przez Boehringer Ingelheim jako eksperymentalny sposób przekazywania informacji. Wyzwaniem jest dokonanie tego w sposób prawdziwie zajmujący, edukacyjny i rozrywkowy - sposób, który wciąga gracza.”
Syrum został stworzony na Facebooku i już osiągnął znaczny poziom zainteresowania zarówno w przemyśle farmaceutycznym, jak i wśród samych graczy. Ponad 1 000 osób zarejestrowało się już przez stronę www.syrum-game.com, by grać przed oficjalnym uruchomieniem gry.
Syrum udostępniono w formacie beta poza Stanami Zjednoczonymi i Kanadą, by aktywnie zachęcać graczy do wyrażania swoich opinii. W oparciu o pomysły i opinie uczestników zabawy, gra Syrum będzie stale rozwijana i udoskonalana.
Oficjalne uruchomienie Syrum na skalę światową planowane jest na rok 2013.